Bellatrix Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg ser folk her på forumet og andre steder stadig legger ut link til en side man kan registrere seg for å få gratis klær. På facebook er det til og med grupper for disse greiene. Samtidig leser jeg at folk her på kg omtaler det som tull og svindel. Hva er greia? Får man ikke de klærne man blir lovet? Hvorfor skal man ikke registrere seg og hvorfor skal kg slette linker til dette opplegget?
The Kitten Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg ser folk her på forumet og andre steder stadig legger ut link til en side man kan registrere seg for å få gratis klær. På facebook er det til og med grupper for disse greiene. Samtidig leser jeg at folk her på kg omtaler det som tull og svindel. Hva er greia? Får man ikke de klærne man blir lovet? Hvorfor skal man ikke registrere seg og hvorfor skal kg slette linker til dette opplegget? Ja, det er tull. Gina Tricot og H&M er ikke med på det. Bortsett fra det aner jeg ikke hva det går i.
Bellatrix Skrevet 5. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2008 Gina Tricot og H&M er ikke med på det. Å? Ja, da skjønner jeg at folk reagerer.
Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Det ble lagt ut en artikkel for ikke lenge siden om at H&M og Gina tricot var forferdet over at logoene deres ble brukt i noe de ikke var med på.
Gjest Gjest_Gina_* Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 http://arkiv.side2.no/Nyhet/331287/Har+du+blitt+lurt%3F.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå