sanne85 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Finner bare enten eller.... gjerne web shop om noe sånt finnes....
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har sanne rosa reflekshalsband der jeg har skrivd mine initialer og mitt tlf nummer så smått og tydelig som over hodet mulig, for jeg fant heller ikke noe passende. Jeg fikk mine hos dyrebeskyttelsen der jeg bor til 10 kr stk
Gjest Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hva med å kjøpe reflekshalsbånd og putte på en slik en? http://zoosupply.com/xcart/id-tonne.html Må ærlig si jeg sjelden ser disse båndene man kan skrive i, med refleks på.
Holly88 Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Hvis du går inn på Finn.no og på dyr, så videre på katt, så kommer det mange forhandlere opp som selger tingene sine via finn.no men som har sin egen side du kan gå videre inn å se på. Det er ganske mange nettsider der..
Mariblom Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 www.sigra.no Halsbåndene har en klikk-lås som utløses dersom pus skulle henge seg fast i noe. Det er kjempeviktig, så pus ikke blir kvalt.
Mopsy Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Jeg kjøpte halsbånd til mine to puser med refleks og plass til å notere telefonnummer på dyrebutikken på CC i Drammen i går. Veldig fornøyd!
Peekaboo Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 www.sigra.no Halsbåndene har en klikk-lås som utløses dersom pus skulle henge seg fast i noe. Det er kjempeviktig, så pus ikke blir kvalt. Min erfaring er at mesteparten av klikk-låsene er så harde at katten ikke klarer å dra dem løs. Mange av dem har jeg faktisk problem med å få opp selv! Katten min har ikke klart å komme seg utav slike halsbånd... Nå kjøper jeg kun halsbånd av strikk, ikke slike med et innfelt parti av strikk, men hele halsbåndet er laget av strikk. Jeg har mange slike med refleks, men har kjøpt alle i butikk eller hos veterinær, så kan ikke hjelpe med nettside, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå