Gå til innhold

noen som vet hvor man fåt tak i kattebånd med refleks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner bare enten eller....

gjerne web shop om noe sånt finnes....

Skrevet

Jeg har sanne rosa reflekshalsband der jeg har skrivd mine initialer og mitt tlf nummer så smått og tydelig som over hodet mulig, for jeg fant heller ikke noe passende. Jeg fikk mine hos dyrebeskyttelsen der jeg bor til 10 kr stk :)

Skrevet

Hvis du går inn på Finn.no og på dyr, så videre på katt, så kommer det mange forhandlere opp som selger tingene sine via finn.no men som har sin egen side du kan gå videre inn å se på. Det er ganske mange nettsider der..

Skrevet

www.sigra.no

Halsbåndene har en klikk-lås som utløses dersom pus skulle henge seg fast i noe. Det er kjempeviktig, så pus ikke blir kvalt.

Skrevet

Jeg kjøpte halsbånd til mine to puser med refleks og plass til å notere telefonnummer på dyrebutikken på CC i Drammen i går. Veldig fornøyd!

Skrevet
www.sigra.no

Halsbåndene har en klikk-lås som utløses dersom pus skulle henge seg fast i noe. Det er kjempeviktig, så pus ikke blir kvalt.

Min erfaring er at mesteparten av klikk-låsene er så harde at katten ikke klarer å dra dem løs. Mange av dem har jeg faktisk problem med å få opp selv! Katten min har ikke klart å komme seg utav slike halsbånd...

Nå kjøper jeg kun halsbånd av strikk, ikke slike med et innfelt parti av strikk, men hele halsbåndet er laget av strikk. Jeg har mange slike med refleks, men har kjøpt alle i butikk eller hos veterinær, så kan ikke hjelpe med nettside, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...