*Lillian* Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 Fikk akkurat høre at det er en Black Design messe ett eller annet sted i Norge i dag...... Er det noen som vet hvor?? Og hvor lenge det varer? Om det er i morgen også?? Håper noen kan svarer meg ganske kjapt!! Lillian - elsker black design Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2003 #2 Del Skrevet 16. juni 2003 Aner ikke, jeg! Fant du det? Black design er kjempe lekkert, skulle nå gjerne vært der sjøl. Sukk........ :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei, fant ikke ut av det... :-? Så det ble visst ingen Black Design messe på meg heller.... :cry: Lillian * skuffa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 16. juni 2003 #4 Del Skrevet 16. juni 2003 Ehum... Hva er Black Design?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juni 2003 Ehum... Hva er Black Design?? www.blackdesign.no Masse lekkert!! (Synes iallfall jeg....) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 heisann ja den er i Asker er tilbud på masse fra 30 prosent og oppover rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Máire Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 - Thank you! Jeg har et par sorte tekopper som er beige / brune inni, som er derfra. De er SÅ lekre og jeg ante ikke hvor jeg kunne finne flere fra samme produsent :D :D M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå