Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Ønsker å bruke et bilde i et forum, men ønsker ikke at medlemmene der skal kunne se/finne albumet mitt. Går det?
Dolly_WoW Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Hvis du bare lenker til bildet på forumet det er snakk om er det ikke vanskelig å finne adressen du hentet det fra. Noen forum lar deg laste opp bilder, hvis forumet du snakker om lar deg gjøre det, er det bare å lagre bildet på pc'n din og laste det opp til forumet. Dvs at det ikke er noen lenke til albumet ditt på nett. Hvis ikke det er mulig å laste opp bildet på forumet, kan du laste det opp et annet sted, Flickr, imageshack, TinyPic, osv. Eventuelt, hvis det ikke er et ulovlig bilde på noe måte, kan jeg laste det opp på servern min for deg. Bare send meg en pm.
Kamikatze Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Bare lag deg en konto på photobucket eller en av de nettalbumene som nevnes over, og bruk den kun til det forumet. Så lemper du picasabildet ditt dit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå