Gjest Tristessa Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 Holgervenner: hvem er det egentlig som spiller Jean Pierre Drittsekk, vineksperten som hylder "MERDE" etter hver slurk? Jeg ler meg skakk i hjel av det "mennesket". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er samme fyren som spiller både Jean Pierre Drittsekk og Mannen med ljåen som ringer Steinar. Han er/var producer i Holger og heter Petter Schjerven. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. juni 2003 #3 Del Skrevet 14. juni 2003 Aha, han som er midt i butikken, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juni 2003 #4 Del Skrevet 14. juni 2003 Aha, han som er midt i butikken, ja. Samme fyren ja, stort rødt skjegg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. juni 2003 #5 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg elsker Jean Pierre. Pappa kom fykende inn på rommet mitt en morgen jeg hadde latterkrampe i halvsøvne, han syntes det hørtes ut som om jeg ble kvalt eller noe og ble skikkelig bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juni 2003 #6 Del Skrevet 14. juni 2003 "Ungdommer drikerr jo barre ruuuusbruuuus- hva er galt med en Senioritaaaaaaaaaaa" Helt konge! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 14. juni 2003 #7 Del Skrevet 14. juni 2003 nå har dere gjort meg grusomt nysgjerrig og jeg driver nå og hører på lydfiler fra holger's show på nrk's hjemmeside! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. juni 2003 #8 Del Skrevet 14. juni 2003 Det pleier jeg også å gjøre i blant når jeg vil ha meg en god latter, pass på å få med deg Steinar's sexspalter og pattevask sketsjene. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 14. juni 2003 #9 Del Skrevet 14. juni 2003 oh ja! men er det flere med pierre der? jeg fant bare den hvor han tester vin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 14. juni 2003 #10 Del Skrevet 14. juni 2003 http://www.nrk.no/programmer/radio/holger_...en/1608343.html Velg "augustlyd" så finner du en link som heter Jean Pierre Drittsekk tester matviner. Hysterisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 14. juni 2003 #11 Del Skrevet 14. juni 2003 De der "møte med Bernander i heisen"-innslagene river helt hodet av meg..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå