Gå til innhold

Karl og co

Gjest Gjest_June_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_June_*

Sitter og ser på Karl og co nå. Og kom til å tenke på om Karl i Karl og co skal være den samme Karl som i Mot i brøstet? (altså karakteren..)

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, vi får jo møte nils, trine og deres trillinger i en eller annen nyttårsfeiring.. Tror kanskje mora til nils og henry også er med?

Lurer på hva som skjedde med målfrid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi får jo møte nils, trine og deres trillinger i en eller annen nyttårsfeiring.. Tror kanskje mora til nils og henry også er med?

Lurer på hva som skjedde med målfrid :P

Møter faktisk Målfrid i samme episoden, hvor hun har med seg sin nye svarte kjæreste :P Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det er samme Karl ja. Han flytter inn i den leiligheten etter at det blir slutt med Målfrid. Enig i at "Mot i brøstet" er morsommere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får man se i Mot i brøstet at det blir slutt med Målfrid?

Så på MiB da jeg var liten, og morfaren min tok opp noen episoder, men har ikke sett siden.. Det er en koslig serie det. Er så fint at Arve Opsahl var med<3

Endret av Rexina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man får se at det blir slutt med Målfrid, men mener å huske det blir nevnt i "Karl og co". Det kommer i alle fall klart frem på filmen om nyttårsaften.

Husker godt at jeg så på den serien når jeg var mindre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg husker er at de flytter i siste episode av mot i brøstet..

Men det er noen som får en baby i slutten av mib? Jeg mente det var Karl og Målfrid, men var kanskje ikke det. Er jo noen år siden jeg fulgte med :P

Kanskje det står på wikipedia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke at noen fikk baby i siste episode av mot i brøstet, men Trine og Nils var gravide, og i nyttårfesten i Karl&Co kommer det frem at de fikk trillinger. To gutter prikk lik Nils :ler: og en jente som er prikk lik bestemor Elna :ler: Mellom Trine og Nils er det slutt og Trine treffer vi ikke i Karl&Co.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man får se at det blir slutt med Målfrid, men mener å huske det blir nevnt i "Karl og co". Det kommer i alle fall klart frem på filmen om nyttårsaften.

Husker godt at jeg så på den serien når jeg var mindre:)

Man får se at det blir slutt. Målfrid får en jobb ett annet sted i landet, Karl vil ikke flytte pga jobben og dermed forlater Målfrid ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på Wikipedia står det at Målfrid vurderer å flytte til Afrika?

Det står faktisk sammendrag der av ALLE episodene.. helt utrolig :P

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...