Gjest Gjest_June_* Skrevet 4. november 2008 #1 Del Skrevet 4. november 2008 Sitter og ser på Karl og co nå. Og kom til å tenke på om Karl i Karl og co skal være den samme Karl som i Mot i brøstet? (altså karakteren..) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #2 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, det er vel det? Samme skuespiller, samme navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 4. november 2008 #3 Del Skrevet 4. november 2008 Oh yeah Men Mot i brøstet er ein betre serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 4. november 2008 #4 Del Skrevet 4. november 2008 ja, vi får jo møte nils, trine og deres trillinger i en eller annen nyttårsfeiring.. Tror kanskje mora til nils og henry også er med? Lurer på hva som skjedde med målfrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 4. november 2008 #5 Del Skrevet 4. november 2008 ja, vi får jo møte nils, trine og deres trillinger i en eller annen nyttårsfeiring.. Tror kanskje mora til nils og henry også er med? Lurer på hva som skjedde med målfrid Møter faktisk Målfrid i samme episoden, hvor hun har med seg sin nye svarte kjæreste Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 4. november 2008 #6 Del Skrevet 4. november 2008 Stemmer at det er samme Karl ja. Han flytter inn i den leiligheten etter at det blir slutt med Målfrid. Enig i at "Mot i brøstet" er morsommere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 6. november 2008 #7 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Får man se i Mot i brøstet at det blir slutt med Målfrid? Så på MiB da jeg var liten, og morfaren min tok opp noen episoder, men har ikke sett siden.. Det er en koslig serie det. Er så fint at Arve Opsahl var med<3 Endret 6. november 2008 av Rexina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 6. november 2008 #8 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg tror ikke man får se at det blir slutt med Målfrid, men mener å huske det blir nevnt i "Karl og co". Det kommer i alle fall klart frem på filmen om nyttårsaften. Husker godt at jeg så på den serien når jeg var mindre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 7. november 2008 #9 Del Skrevet 7. november 2008 eneste jeg husker er at de flytter i siste episode av mot i brøstet.. Men det er noen som får en baby i slutten av mib? Jeg mente det var Karl og Målfrid, men var kanskje ikke det. Er jo noen år siden jeg fulgte med Kanskje det står på wikipedia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. november 2008 #10 Del Skrevet 7. november 2008 Husker ikke at noen fikk baby i siste episode av mot i brøstet, men Trine og Nils var gravide, og i nyttårfesten i Karl&Co kommer det frem at de fikk trillinger. To gutter prikk lik Nils og en jente som er prikk lik bestemor Elna Mellom Trine og Nils er det slutt og Trine treffer vi ikke i Karl&Co. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 7. november 2008 #11 Del Skrevet 7. november 2008 Får vi ikke vite noe om Vigdis (søstern til Karl) i mot i brøstet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #12 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror ikke man får se at det blir slutt med Målfrid, men mener å huske det blir nevnt i "Karl og co". Det kommer i alle fall klart frem på filmen om nyttårsaften. Husker godt at jeg så på den serien når jeg var mindre:) Man får se at det blir slutt. Målfrid får en jobb ett annet sted i landet, Karl vil ikke flytte pga jobben og dermed forlater Målfrid ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 7. november 2008 #13 Del Skrevet 7. november 2008 på Wikipedia står det at Målfrid vurderer å flytte til Afrika? Det står faktisk sammendrag der av ALLE episodene.. helt utrolig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå