Gjest skinz Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 hva synes dere jenter (ja svar gjerne dere gutter også) om menn som har fjernet alt eller deler av kjønnshåret?
Hinata Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Syns det ser litt komisk ut dersom han har fjernet alt ja, en mann skal nå ha litt hår...
honeyy Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Hei! Jeg syns menn uten noe hår er helt teit, nesten som å ha sex med en barnerumpe. Er lite kjekt. Trimming syns jeg er ok! Men helt glattbarbert, NEI TAKK!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 for meg blir det skikklig turn OFF. Mannen skal være MANN og lukte og se ut som en mann:)
flub Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Jeg synes mannen skal ha litt hår rundt pungen, men man skal ikke trenge å få hår i munnen når man har oralsex! Helt glatt er litt turn-off!
Gjest StockDama Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Egentlig likegyldig. Så lenge mannen er fornøyd med det han har nedentil, hårete eller ei, så er jeg fornøyd.
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Hår rundt pungen? Æsj... Hår på pungen er rett og slett ekkelt. Unnskyld meg. Skal han ha noe hår så får han ha det over pikken. Selve pikken og ballene MÅ være helt glatt.
Caracal Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Det er en verden før og etter barbering. Når man først har barbert seg så er det ingen grunn til å gå tilbake.. Caracal 1
litle my Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Jeg liker de både glatt og trimmet.. Men synes det er skikkelig turn off hvis det er en hel skog der.. Tok faktisk en som hadde hel skog der med meg i dusjen og barberte han.. Han hadde aldri gjort det, men likte det godt selv.. Ble en deilig runde etterpå.. 1
aline Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Synes glattbarbert mann kan være deilig, eller veltrimmet. lange hår som er i veien både for det ene og det andre, finner jeg ikke like stilig, selv om det ikke på noen måte hadde vært turn-of. Mann er deilig uansett. :D 1
flub Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Hår rundt pungen? Æsj... Hår på pungen er rett og slett ekkelt. Unnskyld meg. Skal han ha noe hår så får han ha det over pikken. Selve pikken og ballene MÅ være helt glatt. Jeg synes heller ikke at det skal være hår PÅ pungen,men litt rundt og over pikken er greit.
Gummiloppa Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Totally turn-off med glattbarberte menn! Går greit med trimming hvis det er hel regnskog der nede, men ellers skal alt håret være i behold. Syns de er mer mandige da. Alle ser litt rart på meg når jeg sier at det er det jeg foretrekker, men smaken er som baken :gjeiper:
Gjest Sandbekken Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Totally turn-off med glattbarberte menn! Går greit med trimming hvis det er hel regnskog der nede, men ellers skal alt håret være i behold. Syns de er mer mandige da. Alle ser litt rart på meg når jeg sier at det er det jeg foretrekker, men smaken er som baken :gjeiper: er helt enig med deg! Det ser så babyrompe aktig ut med glattbarbert... skal jeg ha mann så akal jeg ha mann med det det innebærer :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå