Gjest Angelina Lee Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei! Har noen av dere noen gang vært så forelsket og glad i kjæresten deres at dere blir lei dere når du eller kjæresten din må dra hjem eller bli borte noen dager? Har dere vært så lei dere at tårene renner og du er lei deg? Er det noen grunn til at det fortsatt skjer når et par har vært sammen lenge (2 år +++)?? Jeg føler sånn hver gang jeg må dra fra kjæresten min. Jeg blir bare lei meg og gråter for meg selv og savner han selv om han er bare en samtale unna. Winnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg savner alltid mannen når han er ute og reiser ! Da han hadde vært på rep i 5 uker og tre av dem fikk de ikke bruke telefon ( de var avskjermet på ødefjellet og fikk kun ringe ved nødsfall, det skulle visst være så likt en reell krig som mulig ), ja da han ringte klarte jeg ikke å snakke i det hele tatt. De hadde 4 minutter til rådighet og jeg klarte bare å svare i enstavelsesord. Han trodde jeg var forbanna siden han ikke hadde ringt, men jeg klarte faktisk ikke å si noe for det var så deilig å høre stemmen. Vi har forøvrig vært sammen i 11 år snart ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #3 Del Skrevet 14. juni 2003 men jeg klarte faktisk ikke å si noe for det var så deilig å høre stemmen. Slik har jeg det også ofte, faller helt ut og blir bare sittende og lytte til stemmen "hans"...... Stemmen er så absolutt noe jeg legger merke til hos en mann. :oops: Skriver heller jeg, om jeg har noe jeg skulle ha sagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 15. juni 2003 #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg føler det sånn for mannen min. Siste gang han "dro fra meg" var i fjor på utdrikningslaget hans,og han skulle være borte i 3 hele dager... Jeg skreik som en unge når han dro,og savnet ham allerede før han var utenfor døra! :o Det første døgnet satt jeg bare å sippet,før jeg tok meg selv i nakkeskinnet! Men jeg måtte gråte en skvett hver gang han ringte da... :oops: Jeg savnet ham utrolig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Slik er det alltid når jeg skal være borte fra han i mer enn 24 timer.. (er en sippeguri jeg..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. juni 2003 #6 Del Skrevet 15. juni 2003 Kjæresten min elsker å reise, jeg liker det ikke og blir heller hjemme... Det innebærer at han er ute mens jeg er hjemme... Da er han noen uker i Thailand eller i Australia eller på Cuba eller noe sånt. Savner han grusomt, men man har nok bare godt av det tror jeg..... Elsker han over alt og om 49+6 gifter vi oss....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 Har det sånn stadig vekk. Mannen min pendler vekk to dager hver uke og ofte når han drar er det skikkelig fælt. Blir kjempedeppp og gråter en skvett i smug når han har reist :cry: Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg forstår hva du snakker om Men jeg har også en følelse av at dette er en typisk jente ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 16. juni 2003 #9 Del Skrevet 16. juni 2003 De første 6 årene av forholdet vårt var et avstandsforhold - så man kan vel si at vi har litt trening på dette området... Satt som regel på et tog eller et fly og grein hver gang jeg måtte reise fra ham... Så når vi nå er fra hverandre noen få dager, går det ganske greit (så lenge vi kan ringe hverandre...) - det var verre når jeg visste at jeg ikke fikk se ham på mange uker eller måneder... Er den dag i dag ikke særlig glad i togstasjoner eller flyplasser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 16. juni 2003 #10 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har også hatt et avstandsforhold, og ble igjennom det litt "herdet". Gråt som gal hver gang typen dro over til statene, men prøvde å holde maska foran han (funka ikke alltid så bra). Typen min reiste hjem til foreldrene i dag, og skal jobbe der hele sommeren, mens jeg skal jobbe her i Oslo, men gråt ikke en skvett. Vet at jeg får se han minst hver helg (er bare en times biltur unna), pluss at jeg ikke lenger har den "er-han-glad-i meg-selvom-jeg-ikke-er-der" perioden. Men, etter en natt alene blir det TØFT å sove alene. Savner han masse da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. juni 2003 #11 Del Skrevet 16. juni 2003 De siste par månedene har jeg vært utrolig stresset og sliten, og det at kjæresten min nesten ikke har hatt tid til meg har ikke gjort det noe bedre. De siste ukene har jeg omtrent ikke gjort annet enn å sitte og se på mobilen min... håper at han skal ringe eller sende en melding... Vil bare være sammen med ham hele tiden, og når jeg ikke er det, er jeg bare helt ødelagt... :cry: Og nå skal han snart i militæret også. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 #12 Del Skrevet 16. juni 2003 ...kjenner meg spesielt igjen i det med å bare måtte høre stemmen, hvor godt og betryggende det er... Usj...vet ikke hvorfor det er slik, hva som gjør det...men slik er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 16. juni 2003 #13 Del Skrevet 16. juni 2003 Har vært forelsket alt for mange ganger... Og blitt sønderknust og hatt lyst å dø minst halvparten av gangene jeg var det... Når de ikke ville ha meg altså :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå