Gjest Catwoman Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Ble sittende å se denne filmen nå. Den gikk på tv2 filmkanalen. Det er liksom en sånn film jeg alltid har hørt om, men aldri sett. Men filmen er jo skikkelig bra jo Og den nydelige gamle sangen Mr. Big spiller for Carrie før han reiser til Napa er jo hentet fra breakfast at tiffany's. Visste ikke det jeg.
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Den er fin. Og søt. *venter på Yvonne*
Antoinette Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Det er jo ikke en klassiker for ingenting ;-) Herlig film.
MissStiles Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Helt enig! Jeg liker også denne filmen!
Tusle Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Jeg tok den opp, men så ble det noe feil med innspillingen. Ble lei meg når jeg fant ut det
Antoinette Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Det eneste som filmen har fått endel kritikk for er den overkarikerte japanske gårdeieren Mr. Yunioshi spilt av Micky Rooney. Ellers er filmen en ren oppvisning i eleganse og stil.
Anglofil Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 (endret) Jo, det er for all del en flott film, jeg liker den godt jeg også, men det er absolutt ikke en av mine favoritter med Audrey Hepburn. Min personlige favoritt med Audrey Hepburn er filmen 'Roman Holiday', hennes første Hollywood-film, og som hun i sin tid vant en Oscar for. Mvh Yvonne Endret 4. november 2008 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå