flickan Skrevet 5. november 2008 #21 Skrevet 5. november 2008 Jeg liker ikke å gå i bare nylonstrømpene, for det er KALDT! *signerer* Om jeg har på bukse er det ikke så farlig for da har jeg vanlige sokker på meg. Men o mjeg går i skjørt eller kjole og har nylonstrømper på meg er det alt for kaldt å gå uten sko. Hvis jeg er med nære venninner har jeg med meg ullsokker i veska, men på vors hos noen ville jeg ikke gjort det. (nå er det uhyre sjelden jeg er på vors lenger da ) Hvis jeg spør om å få ha på sko inne, er dette som regel pensko for innebruk og en viktig del av antrekket. Ja vi er nok fra en annne planet enn gutter når det komemr til sånt
aline Skrevet 5. november 2008 #22 Skrevet 5. november 2008 Det er for å kunne gå med dei kule skoa inne, vel! Det går på at skoene ofte er en del av antrekket. Ja til begge disse, tror helt klart at de gangene vi jenter vil beholde skoa på inne, så er det fordi de er en vesentlig del av antrekket slik vi selv oppfatter det. Jeg kan fint gå i bare nylonstrømper jeg, sånn utseendemessig, er ikke redd for å vise verken tærne eller føttene mine, men det ser liksom litt rart ut med stilig pyntet, skjørt og nylonstrømper, også ikke sko.. da mangler det liksom noe. (at jeg ikke hadde brydd meg nevneverdig på ett vors er en annen sak, skjønner likevel de som gjør det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå