Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg har bare et spørsmål,jeg har vært på gjentatte vorspiel og fester sammen med jenter selvfølgelig.Og som regel er det slik at man skal ta av seg skoene før man kommer inn i stua.Men veldig mange jenter gjør ikke det,og de spør verten om de kan ha på seg skoa tilogmed.Dette er spesielt hvis de har på seg nylonstrømpebukse,men også ellers.Hvorfor er det slik?Er dere redd for å vise frem føttene eller tærne?
rabagast Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 (endret) Det høres ikke ut som meg, men jeg gjetter på flere mulige årsaker: 1. nylonstrømpetær er ikke sexy 2. nylonstrømper på bare føtter rakner lett 3. fotsvette lukter, også på jenter jeg tror ikke egentlig det er det at de er så redd for at noen skal se føttene, men jeg kan jo ta feil. Jeg glemte det viktigste: 4. jenter har på sko med hæl for å se slankere og mer elegante ut, og sokkelesten ødelegger inntrykket fullstendig. Endret 4. november 2008 av rabagast
Glynis Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 3. fotsvette lukter, også på jenter De færreste kommer vel med stinkende føtter på vorspiel.
MidnightChildDreamer Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Jeg kan bare svare for meg selv; Jeg er livredd føtter. Og før når jeg brukte flere forskjellige typer sko, så brukte jeg å be om å få beholde dem på. Men, nå bruker jeg mer "ute"sko, som i converse, og da tar jeg dem av meg, og legger heller føttene under sofaputa eller no. Joda, bare le Men er kanskje ikke sånn de fleste føler det
Gjest Tigress Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Det er for å kunne gå med dei kule skoa inne, vel!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #6 Skrevet 4. november 2008 Det er fordi bena ser bedre ut med høye hæler. Særlig for de som går med høye hæler hele tiden; holdningen blir nemlig dårliger uten da.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 4. november 2008 #7 Skrevet 4. november 2008 Jeg liker å ha sko fordi jeg liker ikke tær
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Jeg tar alltid av meg skoene inne hos folk. Har ikke noe imot å gå i sokkelesten, strømpelesten eller barbeint.
Fantomina Skrevet 4. november 2008 #9 Skrevet 4. november 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Rosalie Skrevet 4. november 2008 #10 Skrevet 4. november 2008 Jeg liker ikke å gå i bare nylonstrømpene, for det er KALDT!
Hinata Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 En annen grunn er at nylonstrømper ikke gir så mye varme, og at man derfor beholder skoene på i et forsøk på å beholde varmen Hilsen ei som seg gjennom vinteren og store deler av høst og vår
The Kitten Skrevet 4. november 2008 #12 Skrevet 4. november 2008 Det går på at skoene ofte er en del av antrekket.
Marikke Skrevet 4. november 2008 #13 Skrevet 4. november 2008 Det går på at skoene ofte er en del av antrekket. Enkelt og greit.
Brunhilde Skrevet 4. november 2008 #14 Skrevet 4. november 2008 Jeg tar alltid av meg skoene inne hos folk. Har ikke noe imot å gå i sokkelesten, strømpelesten eller barbeint. ...og er jeg redd for kalde gulv, så tar jeg med et par ullsokker i veska.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 Skoene er en del av antrekket hvis jeg ikke har antrekk med sko til, er det ullsokker så jeg ikke fryser. Går sjeldent i bare strømpebuksen, eller uten sokker. Føles litt for nakent, spesielt på vinteren. Bruker så klart ikke utesko inne, har med pensko til innebruk
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #16 Skrevet 4. november 2008 Som andre her har nevnt, jeg går med sko inne hvis jeg bare har nylonstrømper under for å beholde varmen (hvis jeg ikke har med sokker). Jeg har ingenting i mot føtter, faktisk så liker jeg føttene mine. Så det er ikke fordi jeg er redd for å vise dem frem at jeg ikke går barbent eller i nylonstrømper.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #17 Skrevet 4. november 2008 Hvorfor er dere så redde føttene deres? Kvinneføtter er uhorvelig sexy.
Mann 42 Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Jøss. Dere KOMMER virkelig fra en annen planet, gjør dere ikke?
Mamma1 Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 Jeg har verdens styggeste tær, derfor foretrekker jeg å ha på sko inne viss jeg bare har nylonstrømper. Det er heller sjelden da..
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 5. november 2008 #20 Skrevet 5. november 2008 Nå eier jeg bare et par høyhælte sko som er brukt 2 ganger i løped av 3 år. Men slik jeg oppfatter det, er sko på fest også et antrekk. Men på enkle venninne fester kan jeg sitte med ullsokker og hele pakka. Bare kose meg! Men hadde jeg tatt høyhælte sko på meg, for en gang skyld, hadde jeg blitt sååå skuffa om jeg måtte ta de av meg. Da vasker jeg de heller inne på badet, om de skulle være så skitten Men man ødelegger ikke gulvet hos folk med disse skoa, såpass verdt er de ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå