Gjest TittTitt Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Det er noen som bor her i bygget som har skyllemiddel som lukter tyggis. Det vil jeg og ha Noen som er kjent med dette, og hva det heter og evt hvor det selges? Kan godt være det er vaskepulver og, men tror det er skyllemiddel. Lukter jo bare kjempe godt. Lukter som frisk frukt eller noe.. Noen som vet?
Sparta Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Milo skyllemiddel lukter søtt og litt tyggegummi-aktig. ~S
Gjest TittTitt Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Okei, takk! Da skal jeg gå å lukte litt imorgen på butikken
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Det er et skyllemiddel som Softlan har. Den er rød/rosa flaske, heter "passion" eller noe sånt. Har den selv, synest den lukter kjempegodt! Vet ikke om samboeren min er like enig da;P
pittie Skrevet 5. november 2008 #5 Skrevet 5. november 2008 Jeg syns comfort creme vanilje og fijol lukter SUPER tyggis Du får ta deg en snifferunde.
Gjest TittTitt Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 (endret) Jaa, idag skal jeg virkelig gå rundt å sniffe vis jeg skal på butikken lol Endret 5. november 2008 av TittTitt
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Der er virkelig ikke behagelig med tøy som lukter sterkt av skyllemiddel, enten det er tyggislukt eller andre dufter. Og så lukter det av shampoen, deodoranten og parfymen. Og gjerne også stylingprodukter. Husk at man blir immun mot sin egen lukt, og det kan fort bli alt for mye.
pittie Skrevet 6. november 2008 #8 Skrevet 6. november 2008 Der er virkelig ikke behagelig med tøy som lukter sterkt av skyllemiddel, enten det er tyggislukt eller andre dufter. Og så lukter det av shampoen, deodoranten og parfymen. Og gjerne også stylingprodukter. Husk at man blir immun mot sin egen lukt, og det kan fort bli alt for mye. Selvom man liker en lukt betyr ikke det at man ønsker å dynke seg i dem. Bortsett fra de med 3+ spruter med sterk parfyme
Adila Skrevet 6. november 2008 #9 Skrevet 6. november 2008 Jeg fant et skyllemiddel som jeg syns luktet tyggis. Det kjøpte jeg på ICA maxi, av typen "firstprice" merke de har der. Det finnes i gul og blå utgave, men det var den gule som luktet tyggis
Gjest TittTitt Skrevet 6. november 2008 #10 Skrevet 6. november 2008 Jeg fant et skyllemiddel som jeg syns luktet tyggis. Det kjøpte jeg på ICA maxi, av typen "firstprice" merke de har der. Det finnes i gul og blå utgave, men det var den gule som luktet tyggis Okei, takk. Idag har jeg fått litt penger, så da skal jeg ut å sniffe og kjøpe Gleder meg jeg
Idnar Skrevet 7. november 2008 #11 Skrevet 7. november 2008 Ikje skyt meg hvis eg tar feil..men rema har fått inn noen nye. Tror de kostet 19kr og luktet tyggis. Hvite me sykedelisk blomstemønster utenpå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå