Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker du i telefonen på toalettet? Og lar du den du snakker med skjønne hvor du er, gjennom feks å skylle ned? Hører stadig folk prate i telefonen på toalettene på jobben. Må si jeg hadde stusset hvis jeg pratet med noen i tlf og plutselig hørte flusssshhhh i bakgrunnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, nei.

Eller - det hender jeg gjør det når jeg skravler med samboeren min om han ringer, men aldri når jeg prater med andre folk

Skrevet

Nei. Hvis det ser ut til å bli en lang samtale sier jeg heller at jeg må legge på noen minutter for å gå på toalettet og så ringer jeg tilbake istedet.

Skrevet
Nei. Hvis det ser ut til å bli en lang samtale sier jeg heller at jeg må legge på noen minutter for å gå på toalettet og så ringer jeg tilbake istedet.

Jeg ville ikke engang sagt hvor jeg skulle, er ikke blant disse som må annonsere hver gang jeg skal på toalettet. Ville ikke ha likt å ha med telefonen inn heller, selv om man da nødvendigvis ikke kan skitne til den hånden man holder telefonen med. Har ikke handsfri :)

Skrevet
Jeg ville ikke engang sagt hvor jeg skulle, er ikke blant disse som må annonsere hver gang jeg skal på toalettet.

Vel, de eneste jeg har så lange samtaler med er Mamma eller nære venner, og der har jeg ingen problemer med å si hva jeg skal gjøre. ;)

Skrevet

Hvis jeg venter en viktig telefon og jeg bare MÅ på do, så tar jeg den med. Jeg klarer alltids å svare i telefonen uten at personen i andre enden skjønner at jeg er på do.

Skrevet

Nei.. Eller det vil si, den er med hvis radioen på do er uten batteri, for da kan jeg høre på musikk på mobilen istedet.

Skrevet

Tar den med: ja. Har mobilen i lomma uansett, tar den ikke ut for å gå på toalettet. Men, om jeg ville besvart den.... hmm, si det, har ikke prøvd ut det enda. I så fall uten å la noen i andre enden merke hvor jeg var da, om jeg gjorde det.

Skrevet

Nei, jeg snakker ikke i telefonen når jeg er på toalettet. Jeg foretrekker å ha litt privatliv når jeg er på toalettet.

Skrevet

Nei. Enkelte steder har jeg ikke behov for å prate med noen...

Skrevet

Ja, det hender jeg har den med.

Nei, jeg tar ikke samtaler mens jeg er på do.

Men sms kan forekomme.

Skrevet

Nei. Og jeg liker ikke at folk er på do når de snakker med meg. Er vel litt fin på det, da.

Skrevet

Det hender jeg tar den med hvis jeg venter en viktig samtale, men om den da ringer prøver jeg å komme meg av do før jeg tar den. Men hvis det bare er mannen eller mamma er det ikke så nøye. ;)

Mannen snakker i telefonen på do rett som det er, tror nok han gjør det med andre enn meg også. :fnise: Jeg bruker å kommentere det da, "ja, det var hyggelig å høre på at du er på do ja" *risle, risle*

Skrevet

Jeg kan både tisse og bæsje hvis jeg snakker med mamma, pappa bror eller en spesiell venninne. Ellers vet jeg at jeg ofte "er med" folk jeg snakker med på do.

Skrevet
Jeg kan både tisse og bæsje hvis jeg snakker med mamma, pappa bror eller en spesiell venninne. Ellers vet jeg at jeg ofte "er med" folk jeg snakker med på do.

Wow, vet ikke om jeg er imponert eller skremt, men så nært forhold har ikke jeg til noen.

Skrevet

Jeg snakker ikke med noen i telefonen når jeg er på do. Sender heller ikke meldinger. Det hender jeg tar med mobilen likevel, men kun fordi jeg da tilfeldigvis har den i lommen.

Gjest virvelvind
Skrevet

Har sendt et par sms, men jeg ville aldri snakket i telefonen mens jeg satt på do.

Skrevet
Wow, vet ikke om jeg er imponert eller skremt, men så nært forhold har ikke jeg til noen.

Ikke jeg heller. Hvis jeg av en eller annen grunn måtte snakke med samboeren kunne jeg nok ha tisset, men der går grensen.

Skrevet

:fnise: ja, jeg gjør nok det. Men foruten kjæresten, lar jeg aldri noen vite at jeg faktisk sitter på do.

Men er det en viktig telefon (med noen jeg ikke kjenner), går jeg selvsagt ikke på do mens jeg snakker med vedkommende. Én grense må jeg da ha.. :fnise:

Skrevet

Snakker i telefonen på do ja.. Men kun om det er kjæreste eller nære venner og søsken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...