Gå til innhold

Internett-dating

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julianne_*
Skrevet

Er nett-daterne 'tapere'?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er nett-daterne 'tapere'?

Hvor fikk du den tanken fra?

Mitt svar er nei :)

Har selv date via nettet, og ser ikke på meg selv som noen "taper".

Heller ikke de jeg har datet har vært i nærheten av å være det, tvert imot vil jeg faktisk si.

Skrevet

Nettdating er mer og mer vanlig nå. jeg tror nesten alle jeg kjenner har møtt noen fra nettet og er kanskje også sammen med en de har møtt via nettet.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Absolutt ikke. Har møtt endel, og har også mange venninner som har sjekket på nettet, og ingen er tapere :) Vel, kanskje bortsett fra et par stk jeg har pratet med da.....

Har forresten funnet drømmeprinsen på nettet, og skal gifte oss snart :hjerte:

Skrevet

Nei. Flere av mine venninner har truffet mennene sine på nettet, og ingen av dem er i nærheten av å være tapere. Fordelen er jo at man kan lete etter en partner som en passer godt sammen med på mange områder, framfor å måtte velge blant felles bekjente og kollegaer eller på utesteder - det er jo ikke alltid man finner noen god match der.

Skrevet

På ingen måte. :) Hvorfor skulle de vært det?

Nettet har jo ikke kun den fordelen av å gjøre innledningsprosessen mindre "skummel". En annen betydelig fordel er at man finner andre typer mennesker enn de man treffer på den andre vanlige sjekkearenaen, nemlig byen. Utvalget på nettet er rett og slett bredere. :)

Skrevet

Absolutt ikke! Elsker min kjære, og kan takke internett for at vi møttes (selv om vi faktisk bor i samme område).

Skrevet

Det er jo den "nye" sjekkearenaen. jeg har prøvd det, men det er ikke noe for meg. Men en god venninne av meg er på tredje året med kjæresten sin, som hun møtte via nettet. De har fått et barn i lag, og hun er lykkelig. Hun er lykkelig og har det bra, det er det viktigste. ikke hvordan hun møtte han. Det funket for de to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...