Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om øyensminkefjerneren fra H&M og/eller Helena Rubinsteins All Mascaras øyensminkefjerner? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva synes dere om øyensminkefjerneren fra H&M og/eller Helena Rubinsteins All Mascaras øyensminkefjerner? :)

Hvor får man forresten kjøpt Helena Rubinstein-produkter i Stavanger? Vet de har det på Amfi Madla, men er det bare der?

Skrevet
Hvor får man forresten kjøpt Helena Rubinstein-produkter i Stavanger? Vet de har det på Amfi Madla, men er det bare der?

du får kjøpt helena rubinstein på Parfymelle på Amfi malda. de har ikke dette merket i sentrum.

Skrevet
du får kjøpt helena rubinstein på Parfymelle på Amfi malda. de har ikke dette merket i sentrum.

Okey:) Da får jeg ta meg en tur dit :)

Skrevet

Men er det noen som har prøvd noen av disse øyensminkefjernerne? :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg liker ingen av dem; synes de begge er for "tørre", men det er ingen forskjell ellers på den dyre og den billige. Jeg foretrekker Biotherm og YSL når det gjelder tofase-fjernere.

Skrevet

Jeg har en fra Estee Lauder jeg er veldig fornøyd med.

Skrevet

Sminkefjerneren fra H&M (den rosa), er helt super :O) Fjerner absolutt alt, og koster bare 30 kr.

Skrevet
Sminkefjerneren fra H&M (den rosa), er helt super :O) Fjerner absolutt alt, og koster bare 30 kr.

Takk, alle!

Å! Tror jeg vil prøve H&M sin før jeg kjøper noe dyrt. Dior sin er f.eks. dritdårlig og tørr, så den kjøper jeg i alle fall ikke igjen... Verdt å prøve H&M sin i hvert fall. Koster jo så lite... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...