Gå til innhold

Pikker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her kan vi skrive om de pikkene som er stygge:);og hva vi liker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sett en jeg synes var stygg. Men jeg synes ikke "gammelmannsballer" som henger langt ned mellom låra er så veldig stilig. Det synes uansett bare når mannen er oppreist, så det er ikke så farlig...

Skrevet
Har aldri sett en jeg synes var stygg. Men jeg synes ikke "gammelmannsballer" som henger langt ned mellom låra er så veldig stilig. Det synes uansett bare når mannen er oppreist, så det er ikke så farlig...

Vinterstid er det bare å åpne vinduet... problem solved :ler:

Skrevet

Hei!

Jeg har aldri sett en stygg en for å være helt ærlig. Jeg syns kjønnsorganer er vakre. Nå er det jo slik at en pikk er ikke en pikk uten en mann med personlighet ;) Samme går vel for kvinner :)

Skrevet (endret)

Og NB ! Kvinner KAN i det minste gjøre noe med sine problem om de er misfornøyd med ett eller annet - eks vaginalplastikk ...men er f.eks ikke like lett å hjelpe en mann som er født med " micropenis " - sjelden slike oprasjoner blir vellykket desverre .

Endret av Trampe
Skrevet

Mindre pent:

hengeballer som er skrukkete, skjerve og skrukkete peniser og gjennomsnittlige peniser, eventuelt der blodårene synes og det er merkelig farge på de.

Veldig kjekt og fint:

stor, pen, glatt og tykk.

Skrevet (endret)

Jeg er helt enig med deg i forhold til latterliggjøring av mannen sin penis.

Hvert år fødes det rundt 10 barn her i landet som har misdannelser på kjønnsorganet, og tragisk at noen damer skal lire ut av seg at dette er stygt eller like tiltrekkende. Vil da tro at disse mennene blir mestre med tunge og munn jeg da, og det er vel en fordel:)

Endret av Trampe
Skrevet

Pikk er pikk. Saa lenge den er ren og ikke er saa altfor haarete, saa bryr det meg lite hvordan den ser ut ellers.

Skrevet

Spørsmål ang moderering av en annen tråd er flyttet til ris og ros, og tråden er ryddet for siteringer av flyttet innlegg.

Trampe -mod-

Skrevet

LOL...er det noe forskjell på dem? De har en nytte for seg..og dett er dett! :P

Og er enig med fluffie..så lenge den er ren..who cares:)

Skrevet
Denne er for liten: http://buzzfeed.com/peggy/the-authentic-wo...reference-chart

Den på førstesiden her er perfekt: www.imagesize.com

DRØMMEPIKKEN : ) Jeg gidder ikke beskrive utseende her , ikke det viktigste - men beskrive heller hvordan den skal føles når den er inni meg : )

Veldig stiv , har .god potens , gjerne litt tykk med et kraftig hode som jeg kann kjenne føle godt ..lengden bør være normal ,pikken må føles " levende " liker at den " blåser seg litt opp , vokser inni meg og blir litt større i sekundene like før hans orgasme kommer - er så deilig .Gir meg det lille extra nytelse og " trykk " på nervene /g -punktet og bringer meg helt i EKSTASE når jeg kjenner det : ) Utløsningen åhhh - elsker å kjenne rykningene i pikken når han tømmr seg : ) Som oftest klemmer jeg bra tett rundt akkurat da : )og er i min egen verden : ) Nå nå må jeg slutt å tenke på det ...blir våt her jeg sitter : ) Men sån skal drømmepikken min oppføre seg og FØLES .Store avvik fra dett - ville skuffet - selvsagt .

Gjest baldhead
Skrevet

Bare nyskjerrig jeg.

Hva syns dere damer egentlig om omskjæte peniser.?

Jeg gjorde det for et år siden pga stram forhud. Det ble veldig anderledes men jeg har ikke angret på det. jeg er litt nyskjerrig på hva damer i Norge egentlig synes om det.

Baldhead

Skrevet
Bare nyskjerrig jeg.

Hva syns dere damer egentlig om omskjæte peniser.?

Jeg gjorde det for et år siden pga stram forhud. Det ble veldig anderledes men jeg har ikke angret på det. jeg er litt nyskjerrig på hva damer i Norge egentlig synes om det.

Baldhead

Ikke bekymr deg . Med glidemiddel på penis- tuppen eller en våt tunge - kan en kose like lett og greit med deg -selv om du mangler forhud . Tror ingen damer bryr seg om det .Ellers fungerer jo du akkurat som andre med forhud ? Lest at noen omskårne menn har mindre følsomhet i penishodet - og er derfor mer utholdne ? Kan jo være en positiv ting det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...