Gå til innhold

Når han "Hjelper" deg med å bli våt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Lurer bare på om det er mange jenter her som har kjærester som hjelper til med at du blir våt..... altså tar spytt og ja dere skjønner resten.

jeg må si att jeg ikke er spesielt glad i dette men at typen gjør det på meg, og det er egentig ikke nødvendig, bruker man litt tid blir jeg våt nåk, så det er bare en snarvei liksom.

Så jeg lurer vel på om det er mange jenter som opplever dette, å om det er mange gutter der ute som gjør det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OY...eh....øh!.. :o ......ehmm.......?!...hmmm.....æhh........ :oops: ........

Gjest Kinga
Skrevet

Du må fortelle og vise hva du liker, jente! Liker du ikke spytt, så må du fortelle han hva du vil ha istedet.

Når det er sagt: glid er en god ting når man først er i gang med å knukke både på kvinnelige og mannlige lem.

Vibeke

Skrevet

:o

Min samboer har aldri spyttet på meg hvertfall.....

Bare å kysse litt og stryke litt det, så blir man mer enn våt nok. :sjarmor:

Lillian - som skulle slutte med sånne detaljer siden noen vet hvem jeg er :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, Lillian....

Nå vet i både de som vet hvem du er og vi andre at du har en snill samboer!!

Ingen liker vel å bli spytta på?

På den andre side er det vel ikke noe problem å bruke spytt som glidemiddel?

Jeg ville ikke godtatt å bli spytta på (med mindre jeg er i submissiv modus, for da kan det hende en godtar mye en ikke ellers godtar), men har ingen problemer med at partneren min legger igjen litt ekstra når han slikker meg. :blunke:

Spytting og slikking er to forskjellige ting, nemlig!!

Skrevet

Toleransen min for bruk av spytt øker med en viss sinnsstemning :oops:

Har ingenting i mot at han "hjelper til" dersom det er mangel på naturlig eller innkjøpt glidemiddel.

Hvor våt man blir er jo også ofte avhengig av hvor man er i syklusen.

Skrevet

For meg er det nok at jeg tenker på han... :blunke:

Skrevet

Det er vel stor forskjell på det å bli "spytta på" og det å ta imot en finger som har vært innom munnen for å bli litt våt for å "hjelpe til" i visse situasjoner...

Nope...ingenting imot slike ting.

Maiken

Skrevet

Når det er sagt: glid er en god ting når man først er i gang med å knukke både på kvinnelige og mannlige lem.

Vibeke

Vibeke....jeg må ha misset noe i biologitimene hvis det eksisterer noe som heter kvinnelige lem.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger ikke hjelp til sånt nei. Holder at sambo bare ser på meg, så er jeg der :D

Enkelt og greit.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hææææ?????? :o har da aldrig sagt att han har spytta på meg... :hoho:

Nei da, det er bare det att han bruker spytt en gang i blant, og jrg føler det er som en snar vei, for jeg har over hode ikke noe problem med¨å bli våt nåk, henner bare att det tar litt tid.

Men jeg har tengt at det kan være fordet han er omskjørt, gutter smøres jo de å når de blir kåte, men mye mindre når, man ikke har forhud. :-?

Skrevet

Unødvendig kommentar slettet

Chiquita (mod)

Gjest Kinga
Skrevet

Vibeke....jeg må ha misset noe i biologitimene hvis det eksisterer noe som heter kvinnelige lem.... :ler:

Fulgte du med i biologitimene, vet du sikkert at klitoris er den kvinnelige utgaven av mannens penis, Sandmann.

:tunge1:

Vibeke

Skrevet

Uansett Vibeke, jeg blir neppe noengang HELT fortrolig med å kalle klitoris for et "lem", men faller det naturlig for deg, så funker jo det.... :blunke:

Skrevet

Spytt er helt greit!

Hendigere enn glidemiddel eller babyolje, og alltid der. :) Ser ikke problemet med å hjelpe til litt. Innimellom så blir jeg ikke så veldig våt av forspill, selv om jeg er veldig klar, og da må man jo hjelpe til. Dessuten er det mye bedre å bli stimulert på klitoris av en våt finger enn en tørr, og det er ofte litt kiling av klitoris som skal til for å bli våt. Da må man hjelpe litt til.

Catzy

Gjest Kinga
Skrevet

Naturlig og naturlig.. det ble nå bare skrevet sånn. Bare hyggelig at du morer deg, Sandmann.

Så fikk jo jeg gleden av å geipe til deg :wink:

Vibeke

Gjest Anonymous
Skrevet

Min mann som er litt eldre, mister reisningen ved lange forspill. derfor fukter han den mens den enda står godt med litt spytt fra hånda. Synes det er praktisk. Tukling med glidemiddeltuben vil vere lite bra for den erigerte.

Gjest biggi
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke snakk om spytting som noen var innom!! Blir hjulpet på samme måte jeg, og det er greit det....Men avogtil litt irriterende,at jeg ikke blir våtere.. Jeg har jo lyst i haugevis, men blir ikke så våt.... skulle ønske det... :-) :oops:

Gjest gjest1
Skrevet
Heisann.

Lurer bare på om det er mange jenter her som har kjærester som hjelper til med at du blir våt..... altså tar spytt og ja dere skjønner resten.

jeg må si att jeg ikke er spesielt glad i dette men at typen gjør det på meg, og det er egentig ikke nødvendig, bruker man litt tid blir jeg våt nåk, så det er bare en snarvei liksom.

Så jeg lurer vel på om det er mange jenter som opplever dette, å om det er mange gutter der ute som gjør det??

Det kan hende at han gjør det fordi han ville likt det selv. Mange menn liker at det blir brukt myyyyye spytt under oralsex og sannsynligheten er stor for at han derfor tror at du liker det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...