Gjest Alana Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Jeg er ganske skeptisk til hårfager, etter alt jeg ar lest om de 'farlige' stoffene de putter i dem, dt hjelper heller ikke at jeg ikke vet hva de forskjellige farlige stoffene heter, så jeg leter etter en hårfarge som har MINST mulig farlige stoffer i seg, og som er permanent og som ikke går ut av håret så fort. Leter etter en mørkebrun farge:) takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 henna er bra. selges hos body shop. gjorde iallefall det når jeg brukte den røde hennaen deres for 10 år siden.
Gjest LanaLane Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 henna er bra. selges hos body shop. gjorde iallefall det når jeg brukte den røde hennaen deres for 10 år siden. Men husk at om du bruker hennafarge kan du ikke farge håret med vanlig hårfarge før det fargede håret er borte(vokst ut). På noen helsekostbutikker får du kjøpt hårfarge, regner med at de er litt mildere enn andre.
Gjest *lucky* Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Her kan det hende du finner noe http://www.hennaforhair.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå