Gå til innhold

Kan noen gi meg vegetariske middagstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hungrer etter smakfulle vegetar oppskrifter, jeg er så forferdelig matlei for tida.

Trenger ikke være så fancy eller komplisert, og helst ikke med soyaprodukter. :)

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk bloggen til Frosk her på forumet, hun har mange fristende oppskrifter! Ellers skal jeg ha denne suppen til middag i dag, den går etter min mening absolutt under kategorien enkel og rask. :)

Jeg er ikke vegetarianer selv, men lager allikevel en del vegetarmiddager, bare fordi jeg synes det er godt. En gjenganger på vegetarfronten her i huset er curry med diverse grønnsaker (utfra sesong og tilgjengelighet og hva som bør brukes opp i kjøleskapet) og kikerter, som jeg lager med sterkt og godt gult currypulver (jeg sverger til Bolst's, men det tror jeg dessverre ikke er å få i Norge), og ca en boks matyoghurt. (Om du spiser melkeprodukter, da... Husker aldri helt skillene mellom vegetarianer/veganer osv.)

Endret av itla
Skrevet
Sjekk bloggen til Frosk her på forumet, hun har mange fristende oppskrifter!

Takk! :)

(Er en drop-down meny i margen på høyre siden i bloggen min, der jeg har forsøkt å systematisere oppskriftene litt - middag / salater / bakst / osv... så forhåpentligvis går det an å finne fram)

Jeg er utrolig glad i kikerter, og favoritten min for tiden er disse kikertkakene / burgerne. Veldig enkle å lage!

Skrevet

Oi, tusen takk for tips om bloggen, Itla. :) Her var det mye godt. Fantastisk frosk! :) Jeg spiser egg og melk, når det er i mat, ikke i sin rene form.

Kom gjerne med flere tips, det mottas med stor takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...