MiAmore83 Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Noen som har vært i lik situasjon, evt. bare på ferie disse plassene? Vi har god tid, men budsjettet skal settes og det er greit for alt en har uunagjort. Ønsker anbefalinger på steder, reisebyrå å bestille igjennom, samt aktiviteter vi kan være med på. Håper på å få til 3uker bare oss to, hunder og barn hjemme! Hva har dere betalt for liknende?
gard Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Hei Jeg har kun erfaring med Maldivene og det var flott. Men 3 uker kan nok bli litt lenge ettersom hvert resort er på hver sin lille øy så det er ikke så mye å gjøre bortsett fra å bade, slappe av på stranden etc. Her er et reisebrev med masse bilder fra da kona og jeg var på en plass som heter Sun Island http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Håper du kan finne noen gode tips der. Hva med å sette av noen dager til å besøke Dubai på veien? :-)
perle 84 Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Noen som har vært i lik situasjon, evt. bare på ferie disse plassene? Vi har god tid, men budsjettet skal settes og det er greit for alt en har uunagjort. Ønsker anbefalinger på steder, reisebyrå å bestille igjennom, samt aktiviteter vi kan være med på. Håper på å få til 3uker bare oss to, hunder og barn hjemme! Hva har dere betalt for liknende? Hei Vi skal kombinere bryllup og bryllupsreise i utlandet, men har ikke helt bestemt for hvor vi skal. Kankje det blir en kombinasjon av safari i Afrika og bryllup og avslapping på Mauritius. Her er en liste over noen reiseoperatører jeg har vært i kontakt med, og som også har turer til Maldivene og Seyshellene: - paradis reiser - Magellan tours - Wikstrøm reiser - Manta reiser Vet at paradisreiser, manta reiser og magellan tours kan skreddersy en reise etter deres ønske. -perle 84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå