Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i lik situasjon, evt. bare på ferie disse plassene?

Vi har god tid, men budsjettet skal settes og det er greit for alt en har uunagjort.

Ønsker anbefalinger på steder, reisebyrå å bestille igjennom, samt aktiviteter vi kan være med på. Håper på å få til 3uker bare oss to, hunder og barn hjemme! :)

Hva har dere betalt for liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har kun erfaring med Maldivene og det var flott. Men 3 uker kan nok bli litt lenge ettersom hvert resort er på hver sin lille øy så det er ikke så mye å gjøre bortsett fra å bade, slappe av på stranden etc. Her er et reisebrev med masse bilder fra da kona og jeg var på en plass som heter Sun Island http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Håper du kan finne noen gode tips der. Hva med å sette av noen dager til å besøke Dubai på veien? :-)

Skrevet
Noen som har vært i lik situasjon, evt. bare på ferie disse plassene?

Vi har god tid, men budsjettet skal settes og det er greit for alt en har uunagjort.

Ønsker anbefalinger på steder, reisebyrå å bestille igjennom, samt aktiviteter vi kan være med på. Håper på å få til 3uker bare oss to, hunder og barn hjemme! :)

Hva har dere betalt for liknende?

Hei

Vi skal kombinere bryllup og bryllupsreise i utlandet, men har ikke helt bestemt for hvor vi skal. Kankje det blir en kombinasjon av safari i Afrika og bryllup og avslapping på Mauritius.

Her er en liste over noen reiseoperatører jeg har vært i kontakt med, og som også har turer til Maldivene og Seyshellene:

- paradis reiser

- Magellan tours

- Wikstrøm reiser

- Manta reiser

Vet at paradisreiser, manta reiser og magellan tours kan skreddersy en reise etter deres ønske.

-perle 84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...