Ciara Skrevet 9. november 2008 #21 Skrevet 9. november 2008 Jeg skjønner absolutt hva du sier, og er ikke uenig i det heller, men da burde kanskje Glassmagasinet fjerne dette fra "reklamen" på nettsidene sine: "Når det handles gaver fra bryllupslisten deres registreres dette på listen slik at dere slipper å få dobbelt opp av noe. Det finnes jo mer morsomme ting å ta seg til enn å løpe rundt og bytte gaver, eller hva?" Du mener at Glasmagasinet ikke kan skrive dette fordi de ikke kan garantere at alle gjestene sier fra at de har handlet gave? I så fall kan jo ingen aktører love bryllupsliste som fungerer. Selv hvis gjestene kan registrere varer som kjøpt på nettet hjemmefra, så må fortsatt gjestene huske på å få det gjort.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #22 Skrevet 9. november 2008 Dere ser bare problemet og ingen løsninger. Nå har du 7000 tilgode for å kjøpe julegaver/bursdagsgaver og bryllupsgaver hos Glasmagasinet! Slutt å tenk bare på deg selv og din egen materialistiske verden, for stakkars deg. Hva skal du gjøre med pengene når DU SELV ikke har lyst på noe mer derfra...? Kjære vene.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #23 Skrevet 10. november 2008 Et litt sleipt tips... Hvis man brenner inne med en alt for stor tilgodelapp på Glassmagasinet og ikke ønsker seg noe der - kanskje man ønsker seg noe fra f.eks Jernia? Jernia har jo et helt annet utvalg, men samtidig endel av de samme tingene. Sjekk hvilke litt dyre ting som de begge to fører, gå til Jernia og spørr om de tar i mot bytte på det produktet du har sett deg ut. Gjør det tydelig at du ikke vet hvor det er kjøpt og spør pent om det ok å bytte det der. Hvis det er ok er det jo bare å kjøpe tingen på glassmagasinet og gå tilbake til Jernia for å bytte. Vips kan man "flytte" tilgodelappen, og f.eks heller kjøpe seg en ny gressklipper
Gjest imli Skrevet 10. november 2008 #24 Skrevet 10. november 2008 Vi fikk også for mye av ting, hadde liste på Glassmagasinet. Vi fikk ekstremt mange vinglass, og ingen av oss drikker vin
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. november 2008 #25 Skrevet 11. november 2008 Vi fikk ingenting for mye (hadde liste hos TilBords), men tror nok som flere her sier, at det avhenger av om gjestene er flinke til å si fra. Eneste jeg har å klage på med TilBords, er at de hadde glemt å føre opp alle glassene vi ville ha, som jo utgjorde en veldig stor del av gavelisten. Men vi burde vel strengt tatt ha sjekket listen selv etter at den var lagt inn for å være sikre.
Grønt blad Skrevet 11. november 2008 #26 Skrevet 11. november 2008 Som gjest synes jeg vil jeg foretrekke å handle fra en liste i butikk, fremfor å måtte kontakte en person eller gå inn på brudeparets nettside å skrive ut ønskelista selv for deretter å måtte ringe noen og si at jeg har kjøp x antall glass i den og den serien... Det er kanskje dumt at ikke alle sier ifra til butikken når de kjøper noe på lista, men jeg vil tro det er mye bedre å få for mye av noe man ønsker seg (fra et bestemt sted) enn at gjestene ender opp med å handle noe de synes er fint og tror dere trenger.
Gjest Pysepus Skrevet 11. november 2008 #27 Skrevet 11. november 2008 Vi hadde også liste hos Glassmagasinet og de gavene vi fikk dobbelt av var det gjestene som ikke hadde gitt beskjed til de som jobbet i butikken at de kjøpte til oss (de gikk på nettet og så hva som ikke var kjøpt så gikk de og kjøpte det). Og hvis folk har handlet endel av det som er på lista deres, husk at dere får 10 % av denne kjøpesummen som gavekort i etterkant... Var veldig glad for dette jeg, men så fant jeg lett ting å bruke pengene på også da
Strix Skrevet 12. november 2008 #28 Skrevet 12. november 2008 Vi har hatt liste hos Glassmagasinet og gjestene har vært veldig flinke til å handle fra lista og sikkert til å gi beskjed til personalet også. Vi har ikke fått dobbelt av noe i alle fall og det at vi får et gavekort på 10% av den summen gjestene kjøpte gaver for er jo en fin bonus! jeg er derimot mye mer misfornøyd med Tilbords som ikke hadde halvparten av det de har i butikkene på nettet
msDelenn Skrevet 12. november 2008 #29 Skrevet 12. november 2008 søstern min hadde liste på glassmagasinet, og jeg synes det var tungvindt. Kan jo ikke kjøpe noe på nettsiden deres. Synes det burde være flere norske sider som i utlandet, der man kan betale på nettet det som er på gavelisten, og at den blir oppdatert med engang. Nei..likte ikke glassmagasinet. Kjøpte heller noe annet.
kaprifolen Skrevet 13. november 2008 #30 Skrevet 13. november 2008 Hva skjedde med innlegget jeg skrev her i forrige uke, egentlig? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå