Perhaps Skrevet 4. november 2008 #1 Del Skrevet 4. november 2008 Forleden så jeg noen gamle nettklipp fra "Rikets Røst" der Pia Haraldsen laget reportasjer med intervju av diverse personer... Hun er jo kjempemorsom! Vet noen om hun har nye programidéer på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 #2 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg syns bare det blir pinlig jeg... Er ikke så lenge siden hun var på tv igjen, da i forbindelse med valget i USA, men husker ikke hvilket program.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. november 2008 #3 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg syns bare det blir pinlig jeg... Er ikke så lenge siden hun var på tv igjen, da i forbindelse med valget i USA, men husker ikke hvilket program.... Jeg tror det var Torsdagsklubben, men det er egentlig ikke så veldig viktig. Jeg er forøvrig enig med deg. Det er bare pinlig; jeg blir sjelden flau på andre sine vegne, men jeg blir det på hennes. Ikke ser jeg hva som er morsomt med det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #4 Del Skrevet 4. november 2008 Skribentene til Torsdagsklubben er ikke så værst morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 #5 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tror det var Torsdagsklubben, men det er egentlig ikke så veldig viktig. Jeg er forøvrig enig med deg. Det er bare pinlig; jeg blir sjelden flau på andre sine vegne, men jeg blir det på hennes. Ikke ser jeg hva som er morsomt med det heller. Ja, jeg kjenner at jeg blir ille berørt.. Blir heller ikke flau på andres vegne, men dette tar kaka. Klarer ikke å flire av det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. november 2008 #6 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, jeg kjenner at jeg blir ille berørt.. Blir heller ikke flau på andres vegne, men dette tar kaka. Klarer ikke å flire av det heller. Nei, det er bare dumt. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 4. november 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg så noen klipp fra da hun var på oppdrag og kommenterte det svenske valget, EU, NATO, FN, valget i USA, Buddha (Mohammed)-tegninger og ødeleggelse av fritidsklubb i København, Per Egil Hegge, osv... Det som er så morsomt med det er at de hun snakker med som regel tar seg selv veldig høytidlig, det er det mest morsomme. Hun spør på en skikkelig bra måte, synes jeg. Spørsmålsformuleringene er snedig stilt (O.J har sikkert kommet med idéer), og de som er i intervjuet blir så sinte. Jeg synes de dummer seg litt ut når de viser hvor lite humor de har, mens Pia fremstår som morsom. Ubetalelig, synes nå jeg! :-D Endret 4. november 2008 av Perhaps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 4. november 2008 #8 Del Skrevet 4. november 2008 OJ skriver vel veldig lite av det han sier selv, men syns fortsatt Pia bare driter seg ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 4. november 2008 #9 Del Skrevet 4. november 2008 Pia er utruleg artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #10 Del Skrevet 4. november 2008 Pia er herlig Jeg ler så jeg griner når jeg ser intervjuene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 4. november 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 4. november 2008 Pia er herlig Jeg ler så jeg griner når jeg ser intervjuene hennes Hun er jo bare helt herlig! Veldig morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d-t Skrevet 5. november 2008 #12 Del Skrevet 5. november 2008 Pia er hylende morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #13 Del Skrevet 6. november 2008 Pia i Vatikanstaten: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=203...p;itemId=223121 Pia i Island: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=202...p;itemId=221774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 6. november 2008 #14 Del Skrevet 6. november 2008 Hun er morsom! Hun var omtalt i media lenge og vel før hun la noe talent for dagen, men nå har hun funnet en artig nisje. Go, Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 6. november 2008 #15 Del Skrevet 6. november 2008 Heia,he he grunnen til ho fikk den jobben MÅ jo være fordi hun er skikklig blond.de vet nok hva de gjorde når de pilte ut henne..Så henne på Frokostquiz men ho sjaua jo verre bare for å klare å lese,utalte alt feil og var det snakk om ting som sjedde i verden var ho helt GRØNN.Ja,så ho er nok håndplukket for ho er faktikst like dum som ho framstår,stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 7. november 2008 #16 Del Skrevet 7. november 2008 Pia Haraldsen er kjempemorsom! Men hun er morsom på samme måte som Paris Hilton er det – det er tydelig at det er andre som skriver vitsene og klarer å være satiriske samtidig som de bruker et allerede etablert persona til å formidle det. Det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #17 Del Skrevet 7. november 2008 Pia Haraldsen har tross alt en Master fra London, og hun har blikkene. Blikkene som bare hun kan lage i intervjusituasjoner...ville ikke ha kalt henne dum! Hun virker intelligent i forhold til å forholde seg til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. november 2008 #18 Del Skrevet 8. november 2008 Forleden så jeg noen gamle nettklipp fra "Rikets Røst" der Pia Haraldsen laget reportasjer med intervju av diverse personer... Hun er jo kjempemorsom! Vet noen om hun har nye programidéer på gang? Pia, du er gjennomskuet. Du trenger ikke lage tråder om deg selv. Ontopic: jeg synes Pia er like morsom som Linni Meister. Særdeles pinlig vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 8. november 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 8. november 2008 Pia, du er gjennomskuet. Du trenger ikke lage tråder om deg selv. Ontopic: jeg synes Pia er like morsom som Linni Meister. Særdeles pinlig vil jeg si. Huff da...så er jeg ganske alene om å synes at hun er morsom da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2008 #20 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg var på bokcafé i dag og bladde gjennom Pia Haraldsens bok Pias bekjennelser, der hun gir råd om jobbintervjuer, dating, vesker etc til jenter som vil opp og frem her i verden. Det er lenge siden jeg har ledd så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå