Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ut av skapet... :oops: :oops: :ler:

...det rykker noe jævlig i føttene når jeg hører "Bli hos meg" med Dina, og "Mom is home" med A. Moe...

Hvorfor er det så jævlig politisk korrekt å IKKE like slike låter...? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG liker Dina sin låt... :oops:

Synes den er veldig bra,til å være Norsk.. :wink:

Den andre du nevnte har jeg ikke hørt tror jeg..

Skrevet

pc eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. samlebåndsprodukt som suger er alt jeg har å si.

og neida jeg fordømmer ikke all listepop. men akkurat disse to er jo bare hinsides ræva, for å si det med golden og antonsen.

Skrevet
pc eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. samlebåndsprodukt som suger er alt jeg har å si.

og neida jeg fordømmer ikke all listepop. men akkurat disse to er jo bare hinsides r###, for å si det med golden og antonsen.

Joda, ivanka, jeg KAN se at kvaliteten ikke er all verden, men det rykker i føttene like forbannet... :blunke:

Skrevet

vel bekomme. jeg pleier selv å sitte og danse på bussen til de merkeligste ting på radio. artig det. og god underholdning for medpassasjerer.

Gjest Candyfloss
Skrevet

Synes A.Moe - Mom is home er utrolig morsom. I hvert fall hvis musikkvideoen er med. Har til og med danset til den to ganger bare i dag :ler:

Gjest Donna
Skrevet

Hehe synes begge to er bra jeg ..som du sier Sandman ...det rykker i dansefoten .....(som jeg ikke har :o ? ..... :ler: .........

Og videoen til Mom is home - er jo morsom da :wink::ler:

Skrevet

Men er det noen som husker hva filmen hvor orginalen til mom is home er heter (den med mennesker utkledd som dyr)? Vi klarer ikke å komme på det, mektig irriterendes.

(liker orøvrig ingen av sangene, men smaken er som baken :wink: )

Skrevet

"Grimm og gru" på norsk.

"Ma-ma"

"Rocknroll Wolf" på engelsk...

At noen kan voldta den sangen sånn er helt uforståelig! :cry:

Jeg blir faktisk sint når jeg ser den... :(

Den er jo bare såå nydelig i virkeligheten!

(Poor rich ones har covra den...også nydelig)

*smelt*

Skrevet
"Grimm og gru" på norsk.

"Ma-ma"

"Rocknroll Wolf" på engelsk...

At noen kan voldta den sangen sånn er helt uforståelig! :cry:  

Jeg blir faktisk sint når jeg ser den... :(  

Den er jo bare såå nydelig i virkeligheten!

(Poor rich ones har covra den...også nydelig)

*smelt*

Takk takk. Synes også orginalen er nydelig. Skal laste ned den andre nå og høre på den også. Takk for tips :D

Skrevet

Si ifra til meg hvis du finner det minste spor etter originalen!

(Ja, jeg skriver med fet skrift fordi dette er meget viktig!)

:wink:

Skrevet

Sier fra med en gang hvis jeg finner den

(jeg ble forresten kallt lillen på barneskolen.. morsomt)

Gjest Donna
Skrevet

*søke på kazaa lite etter orginalen*

Skrevet

Har søkt på Kazaa flere ganger, men den dukker ikke opp..

Skrevet

Nei nei og atter nei. Synes ingenting om slik musikk!!

Gjest Donna
Skrevet

Jeg fant begge :

Orginalen kom opp som "mom is home" - med poor rich ones

men jeg får ikke lastet den ned .........det er ikke noen som bruker den virker det som ...... :-? Så har dere kazaa lite folkens så sett igang ....kanskje det hjelper .... :wink:

Gjest Donna
Skrevet

Forresten hva i allverden er det den ulven synger i den nye versjonen?? "i'm the wolf + let the party begin" er klart nok ....men han lesper høres det ut som ....."like the????noe som høres ut som "ørd"??? og det er jo ikke noe ord - Ø finnes ikke en gang på engelsk ...... :-? earth er det nærmeste jeg kommer som kan høres slik ut -men DET passer jo ikke inn ......er det jeg som er helt teit nå - eller synger han fryktelig utydelig?? :oops:

Skrevet
Jeg fant begge :

Orginalen kom opp som "mom is home" - med poor rich ones

men jeg får ikke lastet den ned .........det er ikke noen som bruker den virker det som ...... :-? Så har dere kazaa lite folkens så sett igang ....kanskje det hjelper .... :wink:

Jeg har ikke kazaa lite , men kazaa. Der har jeg fått lastet ned den med poor rich ones, det er ikke orginalen - den er det jo en dame som synger..er det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...