Sandman Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg kommer ut av skapet... :oops: :oops: ...det rykker noe jævlig i føttene når jeg hører "Bli hos meg" med Dina, og "Mom is home" med A. Moe... Hvorfor er det så jævlig politisk korrekt å IKKE like slike låter...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 JEG liker Dina sin låt... :oops: Synes den er veldig bra,til å være Norsk.. Den andre du nevnte har jeg ikke hørt tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. juni 2003 #3 Del Skrevet 14. juni 2003 pc eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. samlebåndsprodukt som suger er alt jeg har å si. og neida jeg fordømmer ikke all listepop. men akkurat disse to er jo bare hinsides ræva, for å si det med golden og antonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juni 2003 pc eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. samlebåndsprodukt som suger er alt jeg har å si. og neida jeg fordømmer ikke all listepop. men akkurat disse to er jo bare hinsides r###, for å si det med golden og antonsen. Joda, ivanka, jeg KAN se at kvaliteten ikke er all verden, men det rykker i føttene like forbannet... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. juni 2003 #5 Del Skrevet 14. juni 2003 vel bekomme. jeg pleier selv å sitte og danse på bussen til de merkeligste ting på radio. artig det. og god underholdning for medpassasjerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 14. juni 2003 #6 Del Skrevet 14. juni 2003 Synes A.Moe - Mom is home er utrolig morsom. I hvert fall hvis musikkvideoen er med. Har til og med danset til den to ganger bare i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 14. juni 2003 #7 Del Skrevet 14. juni 2003 Nei, usj ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. juni 2003 #8 Del Skrevet 14. juni 2003 Hehe synes begge to er bra jeg ..som du sier Sandman ...det rykker i dansefoten .....(som jeg ikke har :o ? ..... ......... Og videoen til Mom is home - er jo morsom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2003 #9 Del Skrevet 14. juni 2003 Men er det noen som husker hva filmen hvor orginalen til mom is home er heter (den med mennesker utkledd som dyr)? Vi klarer ikke å komme på det, mektig irriterendes. (liker orøvrig ingen av sangene, men smaken er som baken ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. juni 2003 #10 Del Skrevet 14. juni 2003 "Grimm og gru" på norsk. "Ma-ma" "Rocknroll Wolf" på engelsk... At noen kan voldta den sangen sånn er helt uforståelig! :cry: Jeg blir faktisk sint når jeg ser den... Den er jo bare såå nydelig i virkeligheten! (Poor rich ones har covra den...også nydelig) *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2003 #11 Del Skrevet 14. juni 2003 "Grimm og gru" på norsk. "Ma-ma" "Rocknroll Wolf" på engelsk... At noen kan voldta den sangen sånn er helt uforståelig! :cry: Jeg blir faktisk sint når jeg ser den... Den er jo bare såå nydelig i virkeligheten! (Poor rich ones har covra den...også nydelig) *smelt* Takk takk. Synes også orginalen er nydelig. Skal laste ned den andre nå og høre på den også. Takk for tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. juni 2003 #12 Del Skrevet 14. juni 2003 Si ifra til meg hvis du finner det minste spor etter originalen! (Ja, jeg skriver med fet skrift fordi dette er meget viktig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2003 #13 Del Skrevet 14. juni 2003 Sier fra med en gang hvis jeg finner den (jeg ble forresten kallt lillen på barneskolen.. morsomt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. juni 2003 #14 Del Skrevet 14. juni 2003 *søke på kazaa lite etter orginalen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2003 #15 Del Skrevet 14. juni 2003 Har søkt på Kazaa flere ganger, men den dukker ikke opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 14. juni 2003 #16 Del Skrevet 14. juni 2003 Nei nei og atter nei. Synes ingenting om slik musikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. juni 2003 #17 Del Skrevet 14. juni 2003 sjekk her dere: http://home.online.no/~kgroenn/grimm/index.htm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. juni 2003 #18 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg fant begge : Orginalen kom opp som "mom is home" - med poor rich ones men jeg får ikke lastet den ned .........det er ikke noen som bruker den virker det som ...... :-? Så har dere kazaa lite folkens så sett igang ....kanskje det hjelper .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. juni 2003 #19 Del Skrevet 15. juni 2003 Forresten hva i allverden er det den ulven synger i den nye versjonen?? "i'm the wolf + let the party begin" er klart nok ....men han lesper høres det ut som ....."like the????noe som høres ut som "ørd"??? og det er jo ikke noe ord - Ø finnes ikke en gang på engelsk ...... :-? earth er det nærmeste jeg kommer som kan høres slik ut -men DET passer jo ikke inn ......er det jeg som er helt teit nå - eller synger han fryktelig utydelig?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. juni 2003 #20 Del Skrevet 15. juni 2003 Jeg fant begge : Orginalen kom opp som "mom is home" - med poor rich ones men jeg får ikke lastet den ned .........det er ikke noen som bruker den virker det som ...... :-? Så har dere kazaa lite folkens så sett igang ....kanskje det hjelper .... Jeg har ikke kazaa lite , men kazaa. Der har jeg fått lastet ned den med poor rich ones, det er ikke orginalen - den er det jo en dame som synger..er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå