Gjest lillelinn Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 i dag fikk jeg kjolene til jentene mine, jeg bestilte dem fra selgeren love1314 på www. dhgate.com de er kjempe flotte!! skal legge inn bilde så fort jentene er hjemme fra skolen og jeg får dresset dem opp stoffet er tykt og fint, detaljene er nydelige!! jeg betalte 117 dollar inkl frakt, kjolene ble sydd etter et bilde som jeg sendte selger, og målene til snuppene mine :D super fornøyd ble jeg hvertfall. har sett de har brudekjoler fra 3-400 norske kr inkl frakt.
Phaedra Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hei! La du inn noe bilde av disse kjolene? Kunne jeg få se? Er kjempenysgjerrig da jeg sitter og titter på brudepikekjoler fra dhgate selv
Gjest lillelinn Skrevet 16. november 2008 #3 Skrevet 16. november 2008 hei :D jeg er litt treg :D kan helt trygt bestille fra samme selger som jeg kjøpte av hvertfall , men legg inn noen ekstra cm . mine ble range rundt brystet. så må dy dem litt ut :D men de er kjempe flotte . sende deg bilde så fort jeg kan :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå