Gå til innhold

EL-test?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lefsa_*
Skrevet

hei. helt grønn på dette jeg, ettersom spira satt før vi egentlig rakk å skjønne noenting sist. da slutta jeg på pilla og vips....

Nå har vi tenkt oss i gang med nr 2, har nettopp hatt mensen og er litt usikker på hvor lang syklusen min egentlig er, ettersom jeg nettopp har tatt ut ringen.Tok den ut på fredag24 og fikk mensen mandag 27, noen som aner sånn ca når jeg har egg-løsning da?

Har alltid pleid å ha mens som jeg nesten kunne stille klokka etter, og regner med at jeg fortsatt har 30-dagers syklus.

Hvordan fungerer de EL-testene, når skal jeg bruke, hvordan? Hvor mye koster de og er det mer enn en i pakka?

Er litt gira, men helt grønn på dette. Så please, hjelp meg dere som ahr litt snøring.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjpte en pakke med flere eggløsningstester og et par graviditetstester, på nettet.her er det settet: http://www.billige-tester.no/eggloesningst...1___5-p-90.html

Funker for meg, jallefall så vidt jeg forstår.hehe. det følger med bruksanisning med dette. der står det blandt annet når du skal begynne å teste med el- tester. f.eks hvis du har 30 dagers syklus så starter du å teste dag 13 (eller noe). Veldig greit forklart.

Men du kan vel ikke vite hvor lang din syklus er før du får mensen igjen?!

Skrevet

Min første syklus etter pilleslutt var på 45 dager, så det kan være vanskelig å vite når man har EL før syklusen har stabilisert seg igjen.

Jeg fikk også mensen ett par dager etter at jeg sluttet på pillene, men denne teller ikke helt har jeg forstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...