Gå til innhold

Grønnere på den andre siden

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Gjorde noen av dere den feilen at dere trodde det var grønnere på den andre siden, da dere gjorde det slutt med typen?? har dere allerede vert sammen med den rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss

Nei, jeg har aldri angret på at jeg gjorde det slutt med noen av kjærestene mine. Noen ganger har jeg hatt så lyst på kjæreste at jeg nesten har vurdert å gå tilbake til eksen, men har alltid endt med å heller stole på magefølelsen, noe jeg tror er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle er gresset definitivt grønnere på andre siden. Angrer ikke på bruddet overhode (selv om vi har barn sammen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sara_*

Elsket kjæresten min over alt på jord, og måtte stadig klype meg i armen for å skjønne at jeg ikke drømte, så lykkelig var jeg.

Gjorde mitt livs største tabbe, var utro og det ble slutt.

Så jeg tror nok jeg har vært sammen med den rette.

Dette er nå 8 år siden, jeg har enda kjærlighetssorg og er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde noen av dere den feilen at dere trodde det var grønnere på den andre siden, da dere gjorde det slutt med typen?? har dere allerede vert sammen med den rette?

Ja. Jeg synes det visnet litt, ble litt betatt av en annen og gjorde det slutt. Det er over et år siden og jeg angrer som bare f... Jeg skulle jobbet mer med forholdet, ikke gitt opp så lett. Nå har eksen fått ny dame og sagt til meg at han er over meg.. Vi snakker ikke sammen lenger.. Det gjør fryktelig vondt .. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaring har lært meg at gresset er grønnest der du vanner....

Joa, men om det går mose i den så hjelper liksom ikke det heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Xn min gjorde denfeilen med meg.

Gresset viste seg fort å være brunt på den andre siden, det er 3 år siden nå.

Jeg tok bruddet veldig tungt, og han angrer som f....

Finner nok aldri en slik match igjen, men vet hva han er istand til så jeg går aldri tilbake.

Han er singel og ulykkelig, jeg er singel og har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nusse_*

Gresset var grønnere ja... :) Levde først ut singeliivet med litt dating, flørting og flinger...så traff jeg mannen med sto M...Gift og lykklig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg var gresset ikke grønnere. Vi ble sammen i tenåra, og det ble vel etterhvert en vane, så etter nesten ti år gjorde vi det slutt, og var enige om det. Vi ble dog værende gode venner, med mye kontakt. Etter et par år innså vi likevel begge (han først, jeg ble overbevist etterhvert) at "det rette" hadde vært der hele tiden. Det var bare, som sagt over her, at vi nok ikke alltid var like flinke til å vanne og til å sette pris på hva vi hadde. Har vært sammen igjen halvannet år nå. Det er ikke perfekt, men det er jævlig bra, og jeg er lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...