Kipa Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Nå har vi fått vår papirer fra kirken, jeg ringte inn og spurte så pent om jeg kunne få et eksemplar til av forlover erkæringen, men det kunne jeg ikke. Etter å ha lest alle gamle innlegg om dette ser jeg at det heller ikke er vanlig, så da forstår jeg det. Men dama i røret sa også at det var helt umulig i deres kirke at det var to forlovere overhodet. Jeg synes det var firkanta for etter å ha vært aktiv på denne sida i vel ett år er min erfaring at flere og flere velger to forlovere. Hun sa på sin arrogante måte at en regel er en regel og slik var det i deres kirke,er det virkelig mulig at de kan nekte meg dette. Problemet er at jeg allerede har spurt begge, vi har alltid vært tre fra vi var to år gamle....Hun gikk tilslutt med på at jeg skulle få snakke med prosten som er tilstede neste uke. Nå har jeg printet ut alle gamle inlegg som sier noe om dette, men jeg ønsker flere svar, trenger noe å forsvare dette med. Jeg har også lest at ingen kan nekte det. Dette er ett skikkelig problem og jeg trenger litt hjelp..?!HMMM, det ser ut til å være veldig firkanta så jeg får vel ikke ha de solo sangene jeg ønsker heller...VRÆL!12
Gjest KristinK Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Så vidt jeg vet er det slik at man kan velge to forlovere, men at det kun er en av dem som kan skrive under på papirene. Mulig jeg tar feil, men sånn serr har jo damen du snakket med rett.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå