Gå til innhold

God shampo for krøller

Elbereth

Anbefalte innlegg

Jeg har halvlangt blondt hår med krøller. Typisk nordisk hår, tynne hårstrå. Til vanlig bruker jeg Curls Rock shampo, balsam og stylingprodukter og er veldig fornøyd med det. Bruker en veldig god hårkur ca en gang i uken, og etter den er håret kjempefint og blankt. Men som vanlig er med krøller, blir det litt tørt i tuppene, brusete og ikke så blankt etter en stund.

Jeg skulle gjerne hatt tips om en god fuktighetsbevarende shampo/balsam jeg kunne bruke innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Tigi Honey and oatmeal til håret mitt. Jeg har også typisk nordisk tynt, krøllete hår, og jeg merker at denne egentlig blir for tung til håret mitt. Men om du bare har tenkt til å bruke den innimellom tror jeg den kan være god! Men advarer deg: den lukter veldig karamell/cookie/julete. En lukt som du enten liker eller ikke. Jeg liker den ikke, men begynner å bli litt mer vant med den nå. Heldigvis sitter ikke lukten i så veldig lenge!

Nå vet jeg ikke om du allerede bruker dette, men for å få tilbake glansen i håret kunne du jo prøvd å bruke en dyptrensende sjampo en gang i uka/annenhver uke. Da får du vekk alt av hårprodukter som kan ha bygget seg opp og som er med på å gjøre det glansløst. For tiden bruker jeg Paul Mitchell sin shampoo three. Den er veldig billig på Lookfantastic og funker bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Jeg bruker Redkens serie for krøller:) Den er jeg veldig førnøyd med... Og så bruker jeg et par dråper Silk Therapy fra Biosilk i tuppene...er veldig effektivt på mitt hår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...