Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Hei. Jeg har tenkt til å legge ut en bryllupsliste, slik at gjesten kan se hva vi ønsker oss. Jeg fikk registrert meg som bruker, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal legge ut ønskene... Dette er på bryllupslisten.no... Håper noen kan hjelpe meg.
angara Skrevet 4. november 2008 #2 Skrevet 4. november 2008 Jeg har også liste der. Første gangen var det noen i butikken som la ut lista for oss på nettet, men i ettertid har vi gått inn og endret og lagt til ting der selv. Hvis jeg husker rett, gjør man det slik: Logger seg inn, slik at man kommer til "min side". Klikk på valget "mine lister" til høyre. Der får du oversikt over listene (i mitt tilfelle: lista) som du har lagt inn. Klikk så på pil-tegnet > rett til høyre. Så kan du legge til ting øverst. Du må gå inn på nettet (eller i katalog el l) for å finne varebeskrivelser. Og trykke "legg til" for hvert produkt (og lagre liste). Det var en gang jeg ikke fikk det til, da var det noe galt med nettsiden, men nå i det siste har det ikke vært noen problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå