lillen Skrevet 14. juni 2003 #1 Skrevet 14. juni 2003 Mormor blir 80 år, og dagen skal feires i sommer en gang. Mamma har skikkelig problemer med å finne på neo til henne... Så tenkte jeg på alle de kloke og oppfinnsomme jentene her inne... Det er kanskje ikke så lett å gi tips når man ikke kjenner personen, men alle tips mottas med takk! Mormor er en meget aktiv dame. Hun trimmer og står på! Hun liker sol, sjø og natur, og spreke folk. Hun er også litt forfengelig. Glad i å reise! Er samboer, bor ved kysten. Veldig "up to date", i forhold til mange andre på hennes alder, når det gjelder f eks mobil og data. Hun skriver masse mail, og litt sms... Har tenkt på digital-kamera, men vet ikke om pc'n hennes har uttak for en slik ledning. Og det er litt vanskelig å finne ut, siden hun bor mange mil unna... Og så er kanskje ikke pc'n utstyrt med verdens beste grafikk heller da! Reise hadde vært en fin gave, men da må den være for to, og det er litt i dyreste laget for min mamma... Mormor ville gjerne ha vært på interrail faktisk! Hva i alle dager skal man gi henne? Hun har nesten alt! Tusen takk for svar... Lillen
Solstrålen Skrevet 14. juni 2003 #3 Skrevet 14. juni 2003 Hvis du er kreativ, kan du lage et album med bilder og historier fra familien. Dikt og bilder fra ferier f.eks.. Jul osv! Gjør det litt morsomt og bruk scrapbooking! Blir garantert et flott resultat! Jeg har laget et slik album til min tilkomne mann, men bilder av oss, små sitater og dikt, sangtekster osv.. Bilder fra ferier vi har vært på sammen osv.. Har tenkt å lage et slik album til min ebesteforeldre til jul! med et visst antall sider pr familiemedlem eller familiegruppe! Tar jo litt tid, men det går fort når du først er begynt!
Gjest Adina Madeleine Skrevet 14. juni 2003 #4 Skrevet 14. juni 2003 Da bestemor hadde stor dag spleiset hele familien på en "drømmedag" til henne der hun fikk aromaterapi, fotpleie, hudpleie, etc. Hun ble helt i hundre og snakker om det ennå... Selv om folk er opp i årene er det like viktig for dem å pleie seg litt, å bli skikkelig bortskjemt. Ofte har de jo også alt av materielle ting som tenkes kan, så noe for dem selv en velværedag e.l., treffer ofte midt i blinken.
Jinx Skrevet 15. juni 2003 #5 Skrevet 15. juni 2003 Så ei sprek dame som hoppet fra fly på sin 80-års dag Men det er jo litt ekstremt da..
lillen Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2003 Gavekort til reisebyrå er jo litt aktuelt... Scrapbook er nok ingenting for mamma...hun er ikke så kreativ! Drømmedag høres flott ut! Synes jeg ser hun hopper ut av et fly ja Takk!! Bare kom med flere...
Cupcake Skrevet 16. juni 2003 #7 Skrevet 16. juni 2003 Vi ga en gullfisk bolle med to slørhaler i til 80-årsgave vi! Det var morsomt! :-)
Suzy Skrevet 16. juni 2003 #8 Skrevet 16. juni 2003 *Opphold på SPA *Gavekort hos hudpleier/fotpleier *Portrettfoto av alle barnebarna/alle barna/ deg *Bok hvor du tar bilde av alle - limer inn og får dem til å skrive sitt beste minne om henne ved bildet av seg selv. Garantert en tårevekker! Suz
Gjest Gjesten Skrevet 25. juni 2003 #10 Skrevet 25. juni 2003 Hva med en kurv fylt med deilig mat, vin, frukt, sjokolade og ellers det dere vet hun liker best. De fleste i den alderen har jo det meste av saker og ting. Eller så syns jeg spa var en strålende ide... Mye gode forslag her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå