Nanaluanna Skrevet 4. november 2008 #1 Skrevet 4. november 2008 Ladekabelen hadde falt ut av bilen min og har ligget i regnet ca ett døgn. Er det farlig å plugge den i veggen nå tro? La den på varmekablene med en gang jeg kom inn. Begynner å gå tom for batter
Kamikatze Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hvis den er av det lukkede slaget, bør den få tørke noen dager, og snus. Gjerne på gulv med varmekabel. Er det typen med kjølehull, rister du ut så mye vann du kan, og lar den tørke minst et døgn. Når du sier ladekabel, tar jeg for gitt at du mener strømforsyningen. Er det bare kabel, rist godt av, og heng den en meter fra ei vifteovn ei time eller to, med pluggene ned.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2008 #4 Skrevet 6. november 2008 Men hvis du bruker den, ikke gå til butikken og klag hvis maskinen din ikke lader etter en stund, og det viser seg at maskinen en fuktskadet via ladekontakten i pcen.... Jeg ville absolutt ha kjøpt en ny en.. Koster ikke all verdens som regel.. Mellom 600 og 1000kr for de fleste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå