Gjest Janna Skrevet 14. juni 2003 #1 Skrevet 14. juni 2003 Har noen bestilt noe derfra noen gang? Hvor lang tid tok det før du fikk sakene i posten?
Joplaya Skrevet 14. juni 2003 #2 Skrevet 14. juni 2003 Kjapt, husker ikke eksakt. Innen en uke mener jeg...
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2003 #3 Skrevet 14. juni 2003 Ok, takk. Da regner jeg med å ha sakene før tirsdag... Bestilte den 11. juni nemlig.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 14. juni 2003 #4 Skrevet 14. juni 2003 Ja, de er raske, jeg bestilte på torsdag og fikk på lørdag :D De har supergod service.
Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 Hmm. Har ikke fått sakene enda. Får se i postkassen i dag.. :-?
Sister Blue Skrevet 18. juni 2003 #7 Skrevet 18. juni 2003 Har blandede erfaringer med DVDON. Har hendt at jeg har måttet etterlyse pakker, dersom det f.eks. har gått opptil 14 dager, og de hevder at leveringstiden er under det halve. Slikt er et skikkelig irritasjonsmoment. Cd`er fra CDON går som regel greit, men foretrekker å handle via Zailor eller Platekompaniet. Zailor er utvilsomt best hva gjelder leveringstid, ut ifra de kjøpene jeg har foretatt via nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå