Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittel- og beskrivelse sier; noen tips på gode buki børster?

Har en fra ID Bare Minerals nå, og den har fort blitt stygg og "ujevn" selv om jeg har vært nøye med rengjøring.

Er på jakt etter en buki børste med lengre håndtak, da jeg syns det er lettere å påføre fundationen da. Noen som har noen gode forslag fra andre merker?

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Det heter kabuki, og navnet kommer fra tradisjonelt japansk teater der man bruker maskelignende sminke. En kabuki-børste skal derfor gi sterk dekkraft.

Når det er sagt, synes jeg Signature Minerals og Everyday Minerals har gode børster. Disse er syntetiske, men røyter ikke og man kan vaske dem med hva som helst uten at de blir ødelagt. Børstene til EDM koster rundt 10 USD, så du kan i hvertfall forsøke.

Skrevet
Som emnetittel- og beskrivelse sier; noen tips på gode buki børster?

Har en fra ID Bare Minerals nå, og den har fort blitt stygg og "ujevn" selv om jeg har vært nøye med rengjøring.

Er på jakt etter en buki børste med lengre håndtak, da jeg syns det er lettere å påføre fundationen da. Noen som har noen gode forslag fra andre merker?

Takk på forhånd.

Har en to kabuki koster fra glow og er ganske fornøyd med de :)

Skrevet
Det heter kabuki, og navnet kommer fra tradisjonelt japansk teater der man bruker maskelignende sminke. En kabuki-børste skal derfor gi sterk dekkraft.

Når det er sagt, synes jeg Signature Minerals og Everyday Minerals har gode børster. Disse er syntetiske, men røyter ikke og man kan vaske dem med hva som helst uten at de blir ødelagt. Børstene til EDM koster rundt 10 USD, så du kan i hvertfall forsøke.

Bestilte en slik en fra Everyday Minerals. Kom på 106 kr med frakt, pluss at jeg fikk med en del prøver. Syns ikke det var værst.

Tar det lang tid før varen kommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...