Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Det er en ting jeg undrer meg litt over. Jeg og kjæresten min krangler aldri, altså roper, skriker og går til personangrep på hverandre. Jeg er av den oppfatning at dette ikke fører noe godt med seg, ettersom krangling som regel er usaklig, og løser sjelden probelemer. Vi diskuterer selvsagt, og er uenige til tider. Tok dette opp med kjæresten min, og spurte hva han syns om krangling. Han var ikke med på min tankegang, og mente ofte at man trenger å få utløp for ting, derav skriking, roping osv. Noen som er enige? Fatter bare ikke tankegangen hans. At han faktisk kan si at krangling er en "bra" ting.
Lissi Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Er jo deilig å få ut all frustrasjon for så å bli venner igjen å ha makeupsex Jeg er heller ikke tilhenger av rope og skrikekrangling, det er så energitappende. Beste er jo å være venner å kommunisere på et behagelig plan, men ha evnen og tørr å ta en skikkelig fight om det behøves!
Jade Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 (endret) Godt å ha en utblåsning i blant. Uten å være voldelig eller slem, selvsagt. Litt skriking og kjefting går bra. Bare sørg for å bli venner igjen etterpå. Det er ikke godt å drive å holde igjen ting for å unngå krangler. Da renner det før eller siden over, og utblåsningen blir kjempediger. Kjæresten din har det ikke på samme måte som deg når det gjelder krangling, og dere må jo respektere at dere er forskjellige. Endret 4. november 2008 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå