Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært samboer med kjæresten min i litt over et år no, og vi har vært sammen i fire. Begge har fast arbeid og vi klarer oss veldig bra. No ønsker jeg å få barn sammen med han, men det gjør ikke han. Jeg er 20 og han er 21, og jeg har lyst å bli mor i ung alder. Vi har et utrolig bra forhold, men her er vi uenig.

Men hva er det å gjøre med det? Jeg må jo respektere ham, men han burde jo også respekter mitt ønske. Eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han respekterer ditt ønske, betyr ikke at han må etterkomme det. Bare at han anerkjenner hva du føler og vil.

Gjest StockDama
Skrevet

Unger er ikke noe man får bare fordi den ene vil ha. Det skjer sikkert, men det er ikke et godt utgangspunkt...

Du vil ha barn nå, ikke han, og da blir det nok hans valg som veier tyngst akkurat nå, kanskje han bytter mening senere...dere er trossalt så og si nettop blitt myndige, så dere er ikke gamle, og du har god tid til å få barn som "ung mor".

Gjest Gjest_jaja_*
Skrevet
Jeg må jo respektere ham, men han burde jo også respekter mitt ønske. Eller hva?

Jeg må ikke respektere kjæresten min. Jeg ønsker å respektere han. Derfor respekterer jeg at han ikke ønsker barn ennå!

Er du enebarn som alltid har fått det du peker på??

Skrevet

Man går ikke inn for å få barn med mindre BEGGE i forholdet er klar for det. Enkelt og greitt.

Hvis du vil ha barn før han er klar, så får du skaffe deg en sæddonor og bli alenebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...