Gå til innhold

Saus på flaske? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat den reklama som viser disse nye flaskene me SAUS i. Har dere prøvd de? Det ser jo helt grusomt ut. Heller de bare den kalde sausen på maten? :spy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har kjøpt både pastasausen og bearnaisesausen. Pastasausen har vi ikke åpnet enda, den andre var ikke så veldig god syntes jeg :sjenert:

Men jeg syntes ideen er god :jepp: For vi har alltid masse saus til overs, og tar sikkert ekstra mye saus på maten ubevisst, for å spise opp.

Vi har varmet den litt i mikroen først :) I en bolle.

Skrevet

Jeg likte ikke kyllingsausen med karri. Og jeg er ikke kresen.

Skrevet

Prøvde den i går. Ikke god, rar bismak.

Den får bli stående til neste hungersnød.

Skrevet

den dagen jeg kjøper saus på flaske, slår jeg meg selv :fnise:

Skrevet

Den reagete vi på også :ler: Selv samboern min som gjerne kjøper rømmedressing på flaske og synes posesaus er helt ok, syntes det så ekkelt ut... Jeg lurer også på om man bare heller kald saus ut av flaska? Saus skal jo være varm :klø:

Skrevet

Vi kommer aldri til å kjøpe saus på flaske! Posesaus går godt, men skulle ønske jeg var mer flink til å lage saus fra bunnen av.. kommer kanskje med årene... hehe.. :P

Skrevet

Vi har prøvd kyllingsausen, og den var dårlig. Kald, ekkelt og alt for salt!

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet

Jeg tør nesten ikke tenke på hva som fins av tilsetningsstoffer i disse sausene. Bernaisesaus som har holdbarhet åtte uker?

Gjest Yoghurt
Skrevet

Enig med toppen av japansk kriminalitet altså, hva i all verden kan disse inneholde. Syns også det høres grusomt ut med kald saus på mat, usj.

Skrevet
den dagen jeg kjøper saus på flaske, slår jeg meg selv :fnise:

den dagen jeg lager saus fra bunnen av, slår jeg meg selv :fnise:

Skrevet

Jeg synes saus på flaske og truseinnlegg med mild duft er det to mest udelikate produktene det reklameres for om dagen :ler: Saus skal være varm (og gjerne lages av ordentlige ingredienser), truseinnlegg skal ikke lukte, sånn er det med den saken.

Skrevet

Fatter ikke poenget med saus på flaske egentlig.

Jeg mener - man må jo fortsatt lage mat, og du må jo ikke bruke mer tid eller energi om man lager sausen. Det går jo parallelt med resten av matlagingen.

Jeg klarer iallefall ikke se hvor man kan spare inn tid ....

Gjest Ludovie
Skrevet (endret)

Jeg likte heller ikke kyllingsausen med karri. Og jeg er kresen.

Jeg fikk smaksprøve på butikken i dag. For sikkerhets skyld serverte de sausen sammen med bogskinke og makaroni. :sprettoy:

Jeg vil nesten gå så langt som å si at dette er djevelens verk.

Endret av Ludovie
Skrevet
Jeg synes saus på flaske og truseinnlegg med mild duft er det to mest udelikate produktene det reklameres for om dagen :ler: Saus skal være varm (og gjerne lages av ordentlige ingredienser), truseinnlegg skal ikke lukte, sånn er det med den saken.

Signerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...