Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Lurte på om noen kunne gi meg tips om hvor jeg kan laste ned et program ellernoe, som gjør at jeg kan lage brosjyrer? : )
Muffinsdilla Skrevet 6. november 2008 #2 Skrevet 6. november 2008 Vet ikke hvor profft du skal ha det, men har du prøvd Office Publisher? Følger med i Officepakka:)
Kamikatze Skrevet 6. november 2008 #3 Skrevet 6. november 2008 Beror litt på hva du skal publisere på. - Skal du lage for å printe ut på egen skriver, eller skal du lage for å sende til et trykkeri? Selv har jeg brukt serif PagePlus i ulike varianter, og er godt fornøyd med det. De eldre versjonene tror jeg er gratis. Uansett er det ikke svindyrt. Men programtypen du ser etter heter dtp eller desktop publishing, så du kan kanskje finne noe gratis på www.download.com? Men faktisk må jeg si at til enklere greier (som tobretts A4 foldere, småhefter og sånn) greier man seg lenge med en god tekstbehandler som word eller den gratise OOo (openoffice.org)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå