Gjest Gjest_Jente19_* Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Jeg sov hos en gutt jeg holder på med for første gang i helgen og utmerket noe som var positivt. Eksen min har alltid vært for stor til å komme helt inn i meg, så støtene var ofte vonde og han kunne aldri "peise" på for vi måtte alltid passe på at den ikke støtet helt inn i meg. Han jeg er med nå, har perfekt størrelse til meg og kan trykke seg godt inn i meg uten at jeg får vondt. Jeg elsker det! MEN, jeg kom til å si noe lignende som: "Vet du hva jeg digger med deg? At du kan gå helt inn i meg uten at jeg får vondt" Han rynket litt på nesen og sa at det trengte nødvendigvis ikke være så positivt da... Jeg fortsatte med "Nei, jeg mente ikke sånn da!" Og det hele ble litt pinlig... Tror dere han tok dette veldig til seg? At han følte seg liten? Jeg mente det jo absolutt bare som et kompliment.. Er for sent å ta det opp igjen nå også, kjenner han jo ikke så godt. Men hva tror dere han tenkte?
FoxyFish Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Den var litt uheldig, ja! Han ga jo også uttrykk for hvordan han tolket det, så det er vel ganske klart at han misforsto sett fra ditt perspektv. Hvis han ikke snakker noe mer om det, eller ikke forandrer seg på noen måte, så ser jeg ingen grunn til å snakke om det.
Ethereal Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 Haha! Sånt skjer. Han ble sikkert litt paff, men jeg tviler på at han kommer til å gå rundt i mange uker og tenke på det. Mest sannsynlig er det du som sliter mest med den kommentaren i ettertid. Hvis ting kommer opp neste gang dere er sammen så må du jo nesten bare forklare deg og si at du dreit deg ut, det var ikke ment sånn som det kom ut. Men ikke bekymre deg for det i mange dager. Tror det bare er unødvendig.
honeyy Skrevet 4. november 2008 #4 Skrevet 4. november 2008 Usj, tror du skada stoltheten hans litt jeg. Men han kommer nok over det. Jeg er enig med de over, ikke gå å gruble over det, og hvis han begynner å snakke med han får du bare forklare hva du mente, og at det ikke var vondt ment.
Hildegard Skrevet 4. november 2008 #5 Skrevet 4. november 2008 Han burde jo være glad for at du nyter sexen med han og at han ikke gir deg vondt. Er det så himla kult å påføre damene sine smerter da? At kuken er så svær at dama får rifter og vondt under samleie? Uff, det der kuk-egoet altså...
Gjest Gutt24 Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Veldi viktig å ikkje nemne x`en som hadde større pikk!! Husk det!! Veeeeldi viktig Da føle han seg trua av det med eingang, ALLE gutter tenke att dei som har større pikk enn dei sjølv har bedre sjangs hoss jentene!
Gjest Gjest_Kitteh_* Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Jeg sa nesten det samme til mannen min første gang vi hadde sex. Jeg hadde nesten ikke sex med eksen, jeg turte ikke! Det var ikke godt for fem øre. Etter heit og heftig sex for første gang i MITT LIV, så var jeg hoppende glad, høy på endorfiner og litt ute av stand til å passe på munnen min. Så jeg fortalte han at pikken hans var perfekt! Ikke for liten, ikke for stor! Og ikke som den skumle, schvære, jævla greia eksen min slang rundt på. Han bare lo og sa det var godt å høre. Og så hadde vi sex en gang til :D Hadde han reagert dårlig så hadde jeg vel bare forsøkt å forklare at det er en bra ting. Det var utelukket positivt ment, og å føle seg truet av noen som gjorde meg fysisk vondt er ikke verdt tiden. Noen har lav pikkselvtillit og tåler ingenting, men etter at det verste "sjokket" har gitt seg så pleier de å gå ann å snakke til de også.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Pass på å kommentere at du synes hans penis passer veldig bra for deg - uten at det virker påtvunget..og uten at du relaterer det til størrelsen på andre ekser`..
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #9 Skrevet 5. november 2008 Pass på å kommentere at du synes hans penis passer veldig bra for deg - uten at det virker påtvunget..og uten at du relaterer det til størrelsen på andre ekser`.. Trur nok å det er lurt! Hadde sikkert ikke vært så kult at du hadde fått hørt: Du er ikke så trang som x-dama er?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Hadde sikkert ikke vært så kult at du hadde fått hørt: Du er ikke så trang som x-dama er? Det fikk jeg høre...ex'n var under eller akkurat på gjennomsnittet i størrelse, så tenkte at han var den minste jeg hadde vært borte i. Men han kom meg i forkjøpet og sa at ex'n hans var trangere. Hun var ekstremt tynn og den trangeste han hadde vært bort i, sa han. Så jeg behøvde ikke sammenlikne meg med henne, mente han. Men man glemmer jo aldri en kommentar som det.
Stefan Skrevet 5. november 2008 #11 Skrevet 5. november 2008 Det fikk jeg høre...ex'n var under eller akkurat på gjennomsnittet i størrelse, så tenkte at han var den minste jeg hadde vært borte i. Men han kom meg i forkjøpet og sa at ex'n hans var trangere. Hun var ekstremt tynn og den trangeste han hadde vært bort i, sa han. Så jeg behøvde ikke sammenlikne meg med henne, mente han. Men man glemmer jo aldri en kommentar som det. Nettopp. Slike kommentarer svir. Uansett om man er kvinne eller mann. Sammenligninger skal man holde seg langt unna. Og tenk deg han som mann.... han får heller ikke gjort noe med det. Du har muligheten til å trene muskler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå