nille-s Skrevet 14. juni 2003 #1 Del Skrevet 14. juni 2003 grrr! :evil: har vært så utrolig dum(dum... haha) å ta på meg jobbing denne helga for lenge siden. noen som kan fortelle fra dumdumboys på norwegian wood? hva spilte de? spilte de lenge? osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 konserten sendes live på nettet. Pc i nærheten av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2003 tusen takk for tipset!!! :D skal prøve alt jeg kan å komme fra litt akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 15. juni 2003 #4 Del Skrevet 15. juni 2003 Konserten var i alle fall vanvittig bra! Synd å gå glipp av den. Her er setlisten: Boom Boom Mitt hjertes trell En vil en To tunger Englefjes Krimm Blind Tyven tyven Slave Plaster på såret Møkkamann Metallic hvit Splitter pine Hagelangs Perfekt Lunch i det grønne Transit Idyll Tusen etasjer høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. juni 2003 #5 Del Skrevet 15. juni 2003 Shit. Ingen sa noe til meg om at det var slikt på gang. *grine* Sist jeg så dumdumboys var på Kvarteret i Bergen i '99, hvor de opptrådde sammen med Knutsen & Ludvigsen. "...For jeg er dum dum og deilig, juba juba"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 16. juni 2003 #6 Del Skrevet 16. juni 2003 Dum Dum skal ha flere konserter flere steder i landet i sommer, det er bare å følge med WildThing. Det var for øvrig nesten fem år siden forrige ordentlige Dum Dum konsert. De har spilt med andre og i private sammenhenger, men ikke offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. juni 2003 #7 Del Skrevet 16. juni 2003 ÅH! Det finnes en gud! Halleluja! Hen finner jeg ut når og hvor de kommer da? Jah, alt for lenge siden det har vært noe genuin dumdum konsert, med BARE dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 16. juni 2003 #8 Del Skrevet 16. juni 2003 Ikke så lett å vite, hvor og når. Kanskje et søk hos billettservice.no kan hjelpe. Synes å ha lest at de skal ha 10 konserter i sommer. Gled deg WildThing, dette var gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 16. juni 2003 #9 Del Skrevet 16. juni 2003 *glise bredere enn Damsgårdstunnellen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå