Gå til innhold

EL og manglende lyst..

Anbefalte innlegg

Gjest -utlogget nå-
Skrevet

I disse dager har jeg EL igjen, men samboer har ikke lyst på sex.. Det hadde han heller ikke ved sist EL, så prøvingen vår går dårlig for tiden.. :(

Det er ikke slik at han ikke har lys PGA EL, men han har ikke så ofte stor sex-lyst, bare en gang i uka eller så. Det skal derfor litt til at dette akkurat treffer når jeg har EL..

For han er det veldig viktig å ikke bli "presset" til sex, og hvis han ikke har lyst så vil han heller ikke prøve, uavhengig om jeg har EL eller ikke.

Jeg ble ganske frustrert ved sist EL, da han ikke hadde lyst noen av de dagene.. (jeg stresset det heller ikke da, men sa fra på forhånd at EL kom til å intreffe ca da og da, slik at han var klar over det.) Etter EL perioden snakket jeg med han om dette, og forklarte han at jeg syns det var dumt at vi ikke kunne prøve en gang.. jeg tenker at man kan komme i stemning om man prøver litt..

Denne gangen har jeg forsøkt å stresse enda mindre med det, og ikke sagt noe om EL i det hele tatt, for å unngå det fokuset. Men nå er helgen over, og jeg kjenner han så godt at jeg vet at det er usannsynlig at det blir noe prøving før neste helg... og da er jo denne EL over...

Uff, jeg blir så frustrert av dette, og ser mnd. går og går ved prøving, bare fordi han tilfeldigvis ikke har lyst akkurat de dagene vi burde ha sex..

Hvordan er det for dere andre hvis den ene ikke har lyst når det er EL? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at det skal bli rett for oss. Jeg kan jo ikke godt presse han for å ha sex heller når han ikke vil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bra ikke bra :troest::tristbla:

Hakke opplevd dette før, men kan da prøve å komme med noen tanker om hva som ska te....

Å presse han er nok ikke lurt nej, men kanskje kle seg litt "sexy" før sengetid, kanskje det vil øke hans lyst?

Har du spurt om han egentlig vil ha baby da siden han har mindre sexlyst? Som vi alle vet, han må jo være med ska det bli produkt ut av det.....

Jeg håper virkelig dere fikser dette opp!!

Masse lykke te :klemmer:

Skrevet

Det har ikke noe med at han ikke ønsker barn, det gjør vi begge to, men det er nok jeg som føler det "haster" mest, fordi jeg ikke er purung lenger... og fordi jeg ønsker meg dette masse. Han er litt mer typen til å ta det slik det kommer.

Jeg har selvsagt testet ut sexy undertøy, massasje, lys, musikk, morro, god mat, vin, komplimenter, kjærtegn, osv. for å skape litt stemning.. men jeg kjenner han nok til å vite at dersom han i utgangspunktet ikke har lyst virker ikke noe uansett, kanskje heller litt provoserende faktisk i stedet. Så jeg pleier å "lese" han for å finne ut hvor interessert han er, det er ikke så vanskelig..

Men jeg blir likevel litt oppgitt over at han ikke har lyst å prøve. Hvis jeg ikke har lyst når han har lyst, avviser jeg han jo ikke nødvendigvis, men ser det litt an, det hender jo jeg kan overtales hvis han trykker på de rette knappene.. Men slik er desverre ikke han..

Så jeg har vel ikke noe annet valg enn å vente til lyst og EL klaffer... og kanskje stresse mindre med det. Så legger jeg jo forholdene til rette for litt prøving hvis han får lyst... skader jo ikke å være nydusjet, pent kledd.. godt humør og sånt..

Håper veldig veldig på litt prøving i dag eller i morgen.... det kan jo skje..

Gjest utlogget nå gjest
Skrevet

Hei. jeg har det likedan. ble ikke noe prøving forrige el på oss heller selv om han sa en ukes tid før det at vi kunne begynne å prøve. Han sliter veldig med lysten, og jeg skjønner v eldig godt hva du mener med at han heller blir litt provosert over pushing. Han må på en måte komme på det litt selv, har sikkert noe med manndomsfølelsen å gjøre. Nå er det El for meg om noen dager og vi har ikke hatt sex på 4 mnd, men skal liksom begynne å prøve å få barn nå. Er veldig spent på hvordan dette skal løse seg. Gjør som deg og lar ham vite når El er og bare venter i spenning.hehe

Skrevet

Hurra! Faktisk har det blitt prøving på oss denne gangen likevel.. håper det ikke ble for sent.. men det er iallfall en mulighet!

Til deg utloggetgjest vil jeg sende en klem, skjønner godt hvordan du det. Hvis dere ikke har hatt noe kos på 4 mnd. kan du vel ikke forvente veldig intens prøving, men det kan jo også øke lysten, hvis dette er noe dere begge har lyst til, og noe dere "gjør sammen".. få barn altså.. :) Det er sikkert lurt å gi han litt rom og tålmodighet videre, som du tydeligvis allerede gjør, og så får jeg håpe lysten øker hos ham etterhvert.

Vi var veldig aktive i begynnelsen av prøvingen.. hver dag faktisk, og det var jo ca 6 dager mer i uken enn vanlig... men så kom hverdagen, og ingen baby... så nå er vi desverre ikke like aktive lenger.. men jeg håper det klaffer likevel.

For deg også!! :klemmer:

Gjest utlogget nå gjest
Skrevet

Hurra! Ble faktisk littegrann prøving på oss denne måneden også. Hehe... vi hadde sex natt til 5. og ifølge el- testing hadde jeg el ca 8. (da var streken i hvertfall kjempesterk) Så jeg håper hans svømmere har klamra seg fast og eoverlevd 3-4 dager!!! :gjeiper: Håper, håper!!!!

Skrevet
I disse dager har jeg EL igjen, men samboer har ikke lyst på sex.. Det hadde han heller ikke ved sist EL, så prøvingen vår går dårlig for tiden.. :(

Det er ikke slik at han ikke har lys PGA EL, men han har ikke så ofte stor sex-lyst, bare en gang i uka eller så. Det skal derfor litt til at dette akkurat treffer når jeg har EL..

For han er det veldig viktig å ikke bli "presset" til sex, og hvis han ikke har lyst så vil han heller ikke prøve, uavhengig om jeg har EL eller ikke.

Jeg ble ganske frustrert ved sist EL, da han ikke hadde lyst noen av de dagene.. (jeg stresset det heller ikke da, men sa fra på forhånd at EL kom til å intreffe ca da og da, slik at han var klar over det.) Etter EL perioden snakket jeg med han om dette, og forklarte han at jeg syns det var dumt at vi ikke kunne prøve en gang.. jeg tenker at man kan komme i stemning om man prøver litt..

Denne gangen har jeg forsøkt å stresse enda mindre med det, og ikke sagt noe om EL i det hele tatt, for å unngå det fokuset. Men nå er helgen over, og jeg kjenner han så godt at jeg vet at det er usannsynlig at det blir noe prøving før neste helg... og da er jo denne EL over...

Uff, jeg blir så frustrert av dette, og ser mnd. går og går ved prøving, bare fordi han tilfeldigvis ikke har lyst akkurat de dagene vi burde ha sex..

Hvordan er det for dere andre hvis den ene ikke har lyst når det er EL? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at det skal bli rett for oss. Jeg kan jo ikke godt presse han for å ha sex heller når han ikke vil..

...Kalde føtter kanskje? :klø:

Mindre fokus skader ingen av dere, da får du også slappet mere av og blir mer mottakelig;) Jeg ville sluttet å annonsere EL, heller bare dusjet, ordna meg og lagt opp stemningen til kos og hygge;) La mannen slappe av, og ikke gi han følelsen av å måtte prestere, det kan ta knekken på mange gode følelser:) Lykke til og håper dere får match snart;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...