Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 3. november 2008 #1 Del Skrevet 3. november 2008 "Å ressonere seg fram til en løsning" er en setning som ofte er brukt, men når jeg søker på ordet "ressonere", finner jeg ingen ting. Jeg vet hva det betyr, men jeg prøver å finne et dekkende synonym til ordet. Skriver jeg det feil? Jeg har prøvd med en "s" også, men ikke noe resultat da heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. november 2008 #2 Del Skrevet 3. november 2008 "Å ressonere seg fram til en løsning" er en setning som ofte er brukt, men når jeg søker på ordet "ressonere", finner jeg ingen ting. Jeg vet hva det betyr, men jeg prøver å finne et dekkende synonym til ordet. Skriver jeg det feil? Jeg har prøvd med en "s" også, men ikke noe resultat da heller. Prøv "resonnere" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 3. november 2008 #3 Del Skrevet 3. november 2008 Prøv "resonnere" Så enkelt. Takk! Men fant ikke noe dekkende synonym da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 8. november 2008 #4 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Så enkelt. Takk! Men fant ikke noe dekkende synonym da. Overveie eller tenke kanskje? Endret 8. november 2008 av Nadir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 8. november 2008 #5 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg vet heller ikke om et helt dekkende synonym, men i en del tilfeller kan vurdere, drøfte, tenke seg fram til eller trekke slutninger være gode alternativer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå