Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til vil jeg bare suse litt rundt der inne, uten å bli pratet til i det lille vinduet der nede.

Går det an å logge seg inn uten at det vises at en er der, sånn som på msn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp.. velger hele tiden å være offline der nede.. er bare å trykke på den lille trekanten, tror jeg?

Skrevet
jepp.. velger hele tiden å være offline der nede.. er bare å trykke på den lille trekanten, tror jeg?

Supert!

Takk:)

Gjest jentapånett
Skrevet

Takk herfra også. Det var jammen godt å få rede på. Noen ganger så sitter jeg og holder på med ting og tang, og så popper folk opp som vil chatte, og da stopper alt annet opp. Skal jammen prøve dette :)

Skrevet

Finner ikke denne trekanten på siden min jeg :(

Skrevet
Finner ikke denne trekanten på siden min jeg :(

Hjelp, finner den ikke jeg heller:(

Skrevet (endret)
Hjelp, finner den ikke jeg heller:(

Du trykker på den skyggen av et hode med den grønne prikken over nederst i høyre hjørnet og velger koble fra :)

Endret av Stine=)
Skrevet
Du trykker på den skyggen av et hode med den grønne prikken over nederst i høyre hjørnet og velger koble fra :)

Takk for kjapt svar, skal prøve det:)

Gjest Pupsilure
Skrevet

Det er aldri noen som har prøvd å parte med meg i det lille vinduet... :klø: :sjenert: Kanskje jeg har trykket på trekanten uten at jeg vet om det. :fnise:

Skrevet
Det er aldri noen som har prøvd å parte med meg i det lille vinduet... :klø: :sjenert: Kanskje jeg har trykket på trekanten uten at jeg vet om det. :fnise:

ikke meg heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...