Gå til innhold

kjæresten fortalte han har hatt sex med en mann.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Hvordan ville dere reagert vis det etter et par år kommer fram at den tilsynelatende svært dameglade kjæresten deres har hatt sex med en mann i fortiden sin?

Slik jeg har forstått skjedde dette over 15 år tilbake,og bare en gang-i fylla.

Med en ukjent.

Spurte hvorfor han ikke har fortalt det før,og han sa han var redd for å miste meg.

Han anser seg selv som heterofil,og mener selv det er mange menn som unngår å røpe slike episoder for sine kvinner.

Vet ikke helt selv hva jeg skal tro.

Jeg ble egentlig ikke rystet,for jeg vet han tidligere har hatt en livsstil med både rusmidler og "fri" livsstil. Men dette var nytt.

Han har for øvrig hatt faste forhold til kvinner før meg,det vet jeg sikkert.

Alt dette er nytt for meg,tidligere kjærester har vert "beinhetereofile",på alle måter.Så vidt jeg vet..

Bør jeg være skeptisk?

Ville dere forlatt han?

Så langt er han den snilleste og mest ærlige og kjærlige jeg har møtt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anser ikke dette som en grunn til å forlate ham. Hvorfor skulle man egentlig gjøre det? Alle har vel sin "bagasje", og seksuell nysgjerrighet er vel ikke det verste man kan ha utsatt seg selv for. Synes mannen er tøff som sier det, jeg!

Skrevet

15 år siden er jo lenge siden! Han var vel ung og skulle prøve alt. Og det er ikke mer sjangs for at han plutselig nå skulle hoppe til sengs med en mann, enn at han plutselig skulle hoppe til sengs med en annen kvinne.

Gjest StockDama
Skrevet

Ingenting å være sjokka over, ingenting galt å teste ting for å se om man liker det.

Skrevet

Synes det høres ganske sexy ut jeg! Liker tanken på kjæresten min i seng med en annen (sexy!) mann. (Det faktum at dette skjedde i fylla gjør det hele litt mindre hot i mine øyne...) Men det er vel mest en fantasi, ikke noe jeg ønsker at skal skje.

15 år er lang tid, jeg synes han er modig som har fortalt deg det. Ikke la det plage deg! (Selv om det sikkert er lettere sagt enn gjort.)

Skrevet
Ingenting å være sjokka over, ingenting galt å teste ting for å se om man liker det.

Helt enig :) , selv fant jeg ut at jeg var temmelig heterofil :)

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Det går ikke så mye på at det var med en mann og at det var "ekkelt" osv.

Det går mest på at han har skjult viktig info. for meg, når han selv har spurt meg ut om det samme,og jeg troskyldig har svart;"nei".

Jeg føler på en måte at han litt er en ukjent nå.

At jeg ikke vet hvor jeg har han, i bildet jeg har dannet meg ,i tiden vi har vert sammen.

Men vi har snakket mer om det,og det betyr egentlig ikke noe,i nået,mellom oss to.

Han er ikkje "skitnet til",bare mer diffus på et vis.

Men jeg har bestemt meg for at jeg elsker ham.

Skrevet

Det hadde ikke gjort meg noe i allfall, jeg ser ingenting i veien med å utforske seksualiteten sin så lenge det ikke er til skade for andre. At han har skjult det har vel bare rett og slett med at han var redd for din reaksjon og ingenting annet.

Skrevet

Enig med Stockdama.

Hvorfor skal du ta sånn på vei for noe som skjedde før din tid og for 15 (!) år siden?? Det er jo strengt tatt ikke noe du har noe med uansett.

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre, egentlig. Ville ikke vært noen krise om han hadde vært bi heller (homo hadde jo selvfølgelig blitt litt problematisk å takle, hehe).

Jeg synes det er litt merkelig at du føler har har holdt tilbake "viktig info" for deg - må du ha detaljer om alle han har ligget med da? Selv vil jeg helst ikke vite slikt ;)

Skrevet

blir kanskje litt lite emne å skulle sverte tillitten mellom dere.

Var kanskje litt flaut å innrømme det for deg til å begynne med, men med tid så klarte han endelig å mannet seg opp til det.

Det er jo mer tabu med mannlig homofili enn kvinnelig.

Det er da ikke noe å bry seg om, la fortid være fortid!

Skrevet

Jeg ville vært mer skeptisk til såkalt "beinheterofile" enn en som innrømmer at han har prøvd noe en gang for 15 år siden. For 7 år siden lå jeg med en kvinne en gang. Har vært gift i fire år med en mann, og kan ikke si at min fortid har plaget noen av oss.

Skrevet

Hvorfor skal man absolutt fortelle alle detaljer om fortiden sin til hverandre? Hvis man ble litt flinkere til å leve i nuet og litt mindre opptatt av å dele fortiden, ville nok mange forhold ha vært mye mer lykkelig...

Skrevet

Hei

Jeg fokuserer helt feil, men jeg syns ts overdriver så det holder. For det første, var du jomfru når du møtte kjæresten din? Om du var det så skjønner jeg på en måte tankegangen din, men om du skal bruke fortiden mot en person på denne måten så kan jeg dessverre bare si at du kommer aldri til å møte noen uten fortid.

Det er forskjell på å lyve og å skjule info! Eller er det ikke? Har du ingenting du helst ikke vil fortelle om?

Og kan du bestemme deg for å elske noen?

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Er enig med de fleste her, og tenker litt, dette hadde ikke vært en sak engang hvis det var en gutt som fant ut at kjæresten hadde vært med en annen jente for lenge siden. Er det ikke bare kult at han har eksperimentert litt da? :)

Hvordan kan du i det hele tatt vurdere å dumpe noen for en slik ting?

Skrevet

Jeg synes denne tråden sier mer om trådstarter enn om mannen hennes.

Hadde det vært noe unormalt, ondt, ulovlig eller annen forferdelig han hadde gjort så kan jeg skjønne en slik reaksjon.

I dette tilfellet har han bare hatt sex med et annet menneske - at man forventer å vite alt om partner, og attpåtil vurderer å forlate vedkommende for en slik ting, sier en del om TS...

Skrevet

kunne ikke vært sammen en mann som har hat sex med en annen mann. For meg er det helt unaturlig, og kjempe turn off. Ville aldri sett på han likedan lenger.

Skjønner godt TS sin reaksjon. Finnes normale mennesker også ;) lol

Skrevet
kunne ikke vært sammen en mann som har hat sex med en annen mann. For meg er det helt unaturlig, og kjempe turn off. Ville aldri sett på han likedan lenger.

Skjønner godt TS sin reaksjon. Finnes normale mennesker også ;) lol

Så du er av den oppfatningen at sex med noen av samme kjønn er unaturlig? Da er du trangsynt.

Gjest Gjest_Bella_*
Skrevet

Dette er først og fremst et spørsmål om tillit og åpenhet.

Faktisk var det han som pumpet meg tidligere for info. om min intime fortid og om jeg fks. hadde ligget med kvinner,hva jeg tente på osv.

Og som sant var ,så sa jeg nei og at kvinner ikke tenner meg i det hele tatt,men at jeg aksepterer homofile.

Faktisk har jeg homsevenner,noe ikke han har.

Og han snakker noe nedlatende om dem sammen med enkelte menn.

Men da jeg spurte om det samme,om han hadde ligget med samme kjønn,sa han nei.

Det er dette jeg reagerer mest på nå.

Forresten tror jeg det er stor forskjell på en mann som er åpen for å eksperimentere,og en mann som kun føler for å eksperimentere med kvinner.

Ha meg unnskyldt i min uvitenhet om så er..

Skrevet

Ville du foelt at du skjulte noe viktig for han om du hadde hatt sex med en annen kvinne for 15 aar siden og ikke fortalte det til en ny partner?

Hvis ikke, hvorfor skulle det vaere et problem at han har hatt sex med en annen mann? Det spiller da ingen rolle hvem han har hatt sex med foer deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...