Gjest TS Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Min kjære samboer og jeg har 1-årsdag i morgen, og ønsker å gjøre det til en fin og litt spesiell dag. Jeg er ikke hjemme igjen før kl 17. Er det noen som har noen gode, og kanskje kreative ideer til hva vi kan gjøre som ikke krever for mye forberedelser? Hadde vært artig og laget en rebus som førte til hvor jeg var eller noe slikt. Det skal nevnes at vi tidligere har jobbet i restaurant begge to, så vi er kanskje oftere ute og spiser enn andre, ergo det er romantisk med middag for to, men ikke førstevalg. Hjernen er tom i dag, men vi vil jo markere. Tips? Hilsen TS
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Min kjære samboer og jeg har 1-årsdag i morgen, og ønsker å gjøre det til en fin og litt spesiell dag. Jeg er ikke hjemme igjen før kl 17. Er det noen som har noen gode, og kanskje kreative ideer til hva vi kan gjøre som ikke krever for mye forberedelser? Hadde vært artig og laget en rebus som førte til hvor jeg var eller noe slikt. Det skal nevnes at vi tidligere har jobbet i restaurant begge to, så vi er kanskje oftere ute og spiser enn andre, ergo det er romantisk med middag for to, men ikke førstevalg. Hjernen er tom i dag, men vi vil jo markere. Tips? Hilsen TS Ha sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå