Gå til innhold

jule reklamer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_julenissen_*
Skrevet

heihei... jeg lurte litt på når de pleier å begynne å sende julereklamer på tv? er dette noe de begynner med i november, eller er det ikke før 1 desember tro?=

klem fra en som eeeeeelksjer julen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_julenissen_*
Skrevet
heihei... jeg lurte litt på når de pleier å begynne å sende julereklamer på tv? er dette noe de begynner med i november, eller er det ikke før 1 desember tro?=

klem fra en som eeeeeelksjer julen :)

ingen som vet???

Skrevet
ingen som vet???

de har jo allerede begynt.. dessverre!! bohus eller noe sier GOD JUL til oss!! i slutten av oktober- jeg spyr!

Skrevet
de har jo allerede begynt.. dessverre!! bohus eller noe sier GOD JUL til oss!! i slutten av oktober- jeg spyr!

Det er Byggmakker. Jeg blir helt kvalm av å se den, og den virker mot sin hensikt når det gjelder meg - jeg skal IKKE handle der, nettopp på grunn av reklamen.

Skrevet
Det er Byggmakker. Jeg blir helt kvalm av å se den, og den virker mot sin hensikt når det gjelder meg - jeg skal IKKE handle der, nettopp på grunn av reklamen.

Jeg ble også mektig oppgitt da jeg så den reklamen.

Jeg misliker sterkt media for at de blusser opp julen så lenge i forveien.

Jeg mener at det burde være en lov at juleting/reklame ikke skal være fremme før i midten av november.

Skrevet

Desember er tiden for julereklamer og diverse

Skrevet

Nei, æsj – har de begynt med det allerede? Det er fanden klype meg for tidlig. Men det er forståelig at de vil begynne før advent, da. Jeg sier meg enig med Irmiel – midten/slutten av november er greit!

Skrevet

Jeg så også den reklamen nå. Det er vel litt tidlig å sende julereklamer nå.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har etkjøp også kommet med julereklame..

Skrevet

Synes alt som har med jul å gjøre kan begynne 1 søndag i advent, unntatt reklame for adventslys. Det må de få lov til uka før. Men vi trenger ikke lage noen lov. Vi kan bare boikotte de kjedene som ikke tar oss på alvor. Og slange dritt om dem, slik at naboer og venner som kanskje kan tenkes å gå dit, mister appetitten på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...