linny Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 jeg harn lyst å tilføre kroppen min fuktighet.noen som har prøvd den nye dove bodysilk,hvordan blir resultatet da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2002 #2 Del Skrevet 14. april 2002 Den fungerer fint den, men jeg foretrekker Dermalogica sine kremer. Men i sin prisklasse ligger den absolutt høyt på listen over de beste. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. april 2002 #3 Del Skrevet 17. april 2002 Har også prøvd "Dove Body Silk". Den absorberer raskt, gir en flott glød og ikke minst, veldig rimelig. Jeg foretrekker helst body lotion fra "Mary Kay". Huden blir myk og smidig Anbefales! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. april 2002 #4 Del Skrevet 18. april 2002 Er det flere en meg som synes Dove Body Silk lukter fælt? Prøvde den i går, og den virka greit, men lukta... Var ikke noe for meg nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 18. april 2002 #5 Del Skrevet 18. april 2002 Dove-produkter generelt lukter fælt, synes jeg! Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå