Gå til innhold

hjelp

Gjest Gjest_karina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_karina_*
Skrevet

Hjelp! Vi er blitt rammet av finanskrisen

Vi er nødt til å flytte fra vårt leid leilighet på 120 kvadrats til vår egen på 45 kvadrats.

Vi fikk ikke den summen vi ønsket fra banken og å selge den leieligheten vi eier i dag taper vi en del på. Så vi tenker å vente med å selge, til markede har roet seg.

Vi blir vi blir 4 i en 45 kvadrats leilighet. Lurer på hvordan vi skal greie dette!!

Den nye babyen forventes i juni 2009, fra før har vi en jente på 5 år.

Vi tenker å sove alle sammen på soverommet, da det er plass til en 140 seng til meg og mannen, og en liten gjesteseng på 90 til jenta vår på 5år. Det er også plass til en sprinkelseng til babyen, men det kommer til å bli veldig trangt! Lurer på om vi kommer til å klare dette.

Tenker at om vi plasserer vesle jente i stuen, blir hun lei seg, det er nok med at det kommer en ny baby i huset.

Hva hadde du gjort? Kom med forslag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kan skje frem til juni 09. Kan hende situasjonen i markedet er annerledes og at dere igjen kan finne dere en større bolig. Frem til da hadde jeg faktisk vurdert om ikke dere voksne kunne sove på stuen og jenta ha rommet.

Gjest regine ii
Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe sånn køyeseng som har bred seng nederst og vanlig seng øverst? Da kan alle sove på soverommet, uten at senger tar opp all plassen og jenta kan ha det som lekerom på dagtid, nederste køye kan da fungere som sofa.

Da blir hun heller ikke skjøvet ut når babyen kommer og må sove på samme rom som foreldrene.

Skrevet

Jeg ville tenkt at de voksne kan sove på stua (sovesofaløsning?) og ha babyen der i starten. Jenta har rommet. Etterhvert kan babyen flytte inn til henne, så blir det "barnerommet".

Trangt ja, men det er ingen krise. Mange som har bodd sånn før dere, og selv om det er greit med større plass, så er det ingen nødvendighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...