Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:) Trener en del og tenker på hva jeg spiser, alikevel vil ikke fettet rundt magen og "håndtakene" bort:( Det var dette som var målet mitt når jeg begynte å trene og er frustrert over at jeg ikke ser noen resultater:( Merker at motivasjonen for å fortsette daler. Har prøvd å bli kvitt dette siden juni. Noen som har tips eller råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_abejita_*
Skrevet

Prøver å spise ca 1200 kcal til dagen. Spiser regelmessig ca hver 3 time. Spiser flest kcal til frokost. Ligger som regel borte fra godterier, men hender jeg går på en liten smell..

Skrevet

Jeg mener hva spiser du som i karbohydrater, fett eller proteiner?

Gjest Gjest_abejita_*
Skrevet

Okei:) Prøver å spise mest protein. Spiser en del kylling og fisk. Aldri kjøtt. Men sunes det er vanskelig å vite om jeg bør ligge unna fett eller karbohydrater. Hva mener du?

Skrevet

Om du har levd på rundt 1200 kcal dagen siden juni, så må du jo ha gått ned en del?

Skrevet
Okei:) Prøver å spise mest protein. Spiser en del kylling og fisk. Aldri kjøtt. Men sunes det er vanskelig å vite om jeg bør ligge unna fett eller karbohydrater. Hva mener du?

Jeg mener karbohydrater er verst. Mange spiser mye brød, pasta, ris, poteter osv. uten å tenke på hvor mye karbohydrater det inneholder. Men det er jo ikke sikkert du gjør det. Det skal jo ikke være nødvendig å kutte det helt ut heller.

Forøvrig er det jo også viktig å ikke sulte seg, spesielt om en trener mye. Vet jo ikke din høyde, vekt og alder. Men det kan tenkes at du spiser for lite også. At kroppen derfor tviholder på det fettet den har.

Gjest Gjest_abejita_*
Skrevet

Har ikke spist 1200 kcal helt siden juni, men sakte men sikkert fra ca 2500 og nedover. Har ikke gått ned i vekt nei: Er det faktisk mulig å spise for lite?? At det er derfor fettet på magen ikke vil vekk? men da går det vel vekk til slutt? Har lyst å være fornøyd med kroppen min til jul:)

Skrevet

Litt of topic (eller ok, veldig of topic) men KYLLING ER KJØTT

Skrevet
Har ikke spist 1200 kcal helt siden juni, men sakte men sikkert fra ca 2500 og nedover. Har ikke gått ned i vekt nei: Er det faktisk mulig å spise for lite?? At det er derfor fettet på magen ikke vil vekk? men da går det vel vekk til slutt? Har lyst å være fornøyd med kroppen min til jul:)

Du kan taste inn dine data her. Da får du et anslag på forbrenningen din med ditt aktivitetsnivå. Om du ligger 500 kcal under dette skal det være tilstrekkelig. For lavt inntak kan gjøre at du ikke går ned ja, og da bør du øke inntaket.

Hvis dette ikke hjelper noe ville jeg prøvd lavkarbokosthold, med mindre du allerede har det.

Av trening er en kombinasjon av styrke og kondisjonstrening bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...