Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #1 Skrevet 3. november 2008 Det finnes cd-spiller i Hello Kitty design, jentungen har funnet det i ett blad. Men jeg finner ingen nettbutikk med den. I bladet er det ramset opp noen nettsider, men der finner jeg den ikke. Noen som vet???
Gjest ts Skrevet 3. november 2008 #3 Skrevet 3. november 2008 prøv hellokitty.com Har vært der... og fant den ikke. Men skal gjøre ett nytt forsøk=)
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 Jeg fant noe på Amazon, vet ikke om det er akkurat en sånn du mener, men scroll lit nedover så ser du flere. Prøv google også.
Gjest ts Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Nope, når har jeg sett gjennom 488 Hello Kitty varer, men, niks nada, ingen cd-spiller.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jeg fant noe på Amazon, vet ikke om det er akkurat en sånn du mener, men scroll lit nedover så ser du flere. Prøv google også. Linken kanskje. http://www.amazon.com/Hello-Kitty-Boom-Ste...RXWCBS0R4PH0J5A
Gjest ts Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Jeg fant noe på Amazon, vet ikke om det er akkurat en sånn du mener, men scroll lit nedover så ser du flere. Prøv google også. Der var det en... ikke 100% lik med bildet, men lik nok=) Noen med erfaring, med å bestille fra Amazon? Jeg er grønn på sånt.
Gjest Gjest_christina_* Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 Der var det en... ikke 100% lik med bildet, men lik nok=) Noen med erfaring, med å bestille fra Amazon? Jeg er grønn på sånt. på ringo kanutten hadde dem kjempe fin cd spiller =)ikke på nett,men i butikken.. sjukt fin =)
Anglofil Skrevet 3. oktober 2009 #9 Skrevet 3. oktober 2009 Ebay.com har mye Hello Kitty-ting, eller er det f. eks hellokitty.no kanskje en plass å titte. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 Toy 'r us og Ica Maxi i Kristiansand har i hvertfall. Prøv der.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #11 Skrevet 3. oktober 2009 jeg så en del Hello Kitty elektronikk på ICA i dag. Mp3 spiller, videokamera.. minnepinne.. usikker på om de har CD spiller, men det er jo verdt å ta en titt!
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 på ringo kanutten hadde dem kjempe fin cd spiller =)ikke på nett,men i butikken.. sjukt fin =) Kanutten er en butikk jeg aldri mer setter mine ben i. Makan til sure folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå